return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
הגדלת הקהילה
View this Thread in Original format
luckystrike
יש לנו פה אחלה של פורום שיש לו פוטנציאל גדול

אבל אנחנו עדיין קהילה מאוד קטנה
אני מאמין שיש עוד הרבה בארץ שבענין כמונו
(ואני לא מדבר על הח'ברה מלילה ומפורומים אחרים לא רציניים)

לפני כמה זמן חשבנו להקים אתר משלנו
TRANCEADDICT - IL

למישהוא יש רעיונות איך לפרסם את הפורום - אולי להגדיל אותו קצת , אפילו להוסיף דברים וכאלה ?

כל רעיון , מילה , עצה וכו' יתקבלו בברכה
;)
Dj Moriano
חבר מביא חבר
Hell_Copter
אפשר לבדוק אולי פרסומים בוואלה או נענע או כל מנוע חיפוש
שמישהו יחפש טראנס אז יגיע לפה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אפשר לבדוק אולי פרסומים בוואלה או נענע או כל מנוע חיפוש
שמישהו יחפש טראנס אז יגיע לפה


כן אבל צריך משהו שיסנן כאלה לא רציניים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano


כן אבל צריך משהו שיסנן כאלה לא רציניים


יש בזה משהו...
וזה יוצר בעיה למה אין כזאת אפשרות...
Dj Moriano
אפשר לעשות אתר עם דף אחד
נכניס את האתר למלא מנועי חיפוש

באתר הזה יהיה ניתן ליצור איתנו קשר דרך האיי סי קיו
ומי שנראה רציני נשלח אותו לפה
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אפשר לעשות אתר עם דף אחד
נכניס את האתר למלא מנועי חיפוש

באתר הזה יהיה ניתן ליצור איתנו קשר דרך האיי סי קיו
ומי שנראה רציני נשלח אותו לפה


זה פחות נשמע לי טוב...
למה זה ישמע למישהו כמו יותר מידי תרחה, ואפילו קצת מתנשא...

לפרסם איפהשו זה לא אופציה לדעתי למה אנשים שלא רציניים יכנסו בכיף...
אבל מצד שני, אולי הם ילמדו משהו...

חבר מביא חבר זה הכי נראה כרגע, למרות שגם פרסום זה אפשרות אבל ללא סינון...
Hell_Copter
הבעיה היא שלא נחשפים לטראנס הרבה אנשים
חבר מביא חבר זה אולי הכי מעשי...
אבל זה לא הכי יעיל

ולרעיון שלך איתן...
אין מצב למה אנשים לא צריכים את כל זה
וכאלה שסתם באים לפה תמיד יבואו... אין מה לעשות בקשר לזה
פשוט פחות אנשים נחשפים עכשיו לאתר
Dj Moriano
צודקים אז זה לא הרעיון הכי טוב אבל מורן ביקש רעיונות
אז.....
DjChook
לא רוצהההה

לדעתי אנחנו רק צריכים להתפלל בינתיים שלא יכנסו הרבה אנשים

הסרברים כל היום מלאים ולפחות למי שעם מודם ממש קשה להיכנס

אז עד שלא עוברים לסרבר חדש לדעתי המצב כמו שהוא סבבה

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
לא רוצהההה

לדעתי אנחנו רק צריכים להתפלל בינתיים שלא יכנסו הרבה אנשים

הסרברים כל היום מלאים ולפחות למי שעם מודם ממש קשה להיכנס

אז עד שלא עוברים לסרבר חדש לדעתי המצב כמו שהוא סבבה



יש בזה משהוא - אבל עד אז בערך ייקח גם שהרעיונות האלה יתממשו ויצאו לפועל
עדיף לחשוב עכשיו מאח"כ

בכל אופן - אני חושב שהפירסום שמנועי חיפוש רעיון דיי טוב
הסינון גם ככה יהיה דיי אוטומטי - עכשיו אנחנו בתקופה שהרבה לא רציניים מצטרפים לאתר ולפורומים וסאוומפר החליט לסנן בעצמו - זאת אומרת כל מי שנרשם לפורומים צריך לחכות כמה ימים עד שהוא מקבל אישור מסאוומפר שקורא את הטפסי הצטרפות ...
זאת אומרת שמי שלא רציני לא ישקיע גם ככה ויחכה לתשובה וכו' ... יכול להיות שזה יעבוד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לא רוצהההה

לדעתי אנחנו רק צריכים להתפלל בינתיים שלא יכנסו הרבה אנשים

הסרברים כל היום מלאים ולפחות למי שעם מודם ממש קשה להיכנס

אז עד שלא עוברים לסרבר חדש לדעתי המצב כמו שהוא סבבה


לא שזה ממש משנה...
אבל מה זה נוגע אלייך!?
יש לך ADSL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement