return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
לאור הבקשות הרבות...
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אני מציג בפניכם את רשימת הטראקים שניגנתי בחוף נירוונה בים המלח יום שישי האחרון מול קהל קלאברים של מעל ל5000 אנשים.

01. Traveller - Bright Sign (Trance Mix). (Vinyl)
02. Blank & Jones - Desire (Silerblue Mix). (CD)
03. Marc et claude - Tremble (Riva Mix). (CD)
04. Abigail - You Set Me Free (Andy the lamboy Main Mix). (CD)
05. 4 Strings - Into the night (Remix). (CD)
06. 4 Strings - Into the night (Original Mix). (Vinyl)
07. Marco V - Certainly (Original Mix). (Vinyl)
08. Gil Shwartz - Closer to god (Original Mix). (CD)
09. Perpentous Dreamer - The Sound Of Goodbye (AvB Mix). (Vinyl)
10. Marco V - Simulated (Marco Vision Mix). (Vinyl)
11. Marco V - GODD (Original Mix). (Vinyl)
12. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Mix). (Vinyl)
13. DJ Ax Vanox - Symmetrie (Liquid Child Mix). (CD)
14. Delerium feat Rani - Underwater (Above & Beyond Mix). (Vinyl)
15. Out Of Grace - Obscura (Original Mix). (Vinyl)
16. Luna Park - Space Melody. (Vinyl)


אם מישהו מכיר FTP מהיר שאני יוכל להעלות אליו את הסט, אני אשמח מאוד.


ולאלו מכם ששומעים רק פיצ'ים... פה אין פיצ'ים :)
DjChook
אחי
סט פצצות

יותר טוב מהקודם, אני מת לשמוע אותו
סוף סוף שמת גם מהחומר שלך
MoSH_MaN
נשמע אחלה סט :D


אבל

05. 4 Strings - Into the night (Remix). (CD)
06. 4 Strings - Into the night (Original Mix). (Vinyl)

אותו שיר פעמיים ברציפוצ מילא בזמנים שונים אבל אותו שיר ..

אחד רימיקס והשני האורגינלי?

טוווווווווווווווווווווווב

נקווה שלא שמו לב ;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נשמע אחלה סט :D


אבל

05. 4 Strings - Into the night (Remix). (CD)
06. 4 Strings - Into the night (Original Mix). (Vinyl)

אותו שיר פעמיים ברציפוצ מילא בזמנים שונים אבל אותו שיר ..

אחד רימיקס והשני האורגינלי?

טוווווווווווווווווווווווב

נקווה שלא שמו לב ;)


בדיוק מה שבאתי להגיד
לא שמו לב שהשמעת את שני אלה אחד אחרי השני??...
אם אתה רוצה אפ טי פי להעלות אליו שלח לי הודעה באיי סיי קיו אני יתן לך...
:D
;)
NeMeSiS1234
כן גם אני שמתי לב לזה וזה ממש מוזר
מה הקטע של לשים את אותו הקטע באותו סט ועוד אחד אחרי השני???
eXeTik
דווקא ראיתי הרבה סטים עם אותו הטראק רק מיקסים שונים...
אבל בד"כ המיקסים שונים אחד מהשני ושני הטראקים מושמעים ברווח אחד מהשני

בכל מקרה- תודיע לנו אם אתה מעלה את זה לאנשהו גיל...
DJ-Energy
גם אם משמיעים מיקס שונה של טראק שכבר השמעת לא מכניסים אותו אחד אחרי השני
למשל בסט של

Kai Tracid
שמעתי אותו משמיע בהתחלה את

Derb - In Africa (Club Mix)

והוא סגר עם
Derb - In Africa (Original Mix)
Dj Moriano
גיל באמת למה שמת אותם ככה???
Gil Shwarts
אם שמעתם את הרמיקס, לא הייתם אמורים לשאול את זה...
אבל כדי לענות לכם,
ניגנתי את הטראקים האלה צמוד כי יש זרימה עצבנית בניהם עם המשכיות מדהימה.
Hell_Copter
נשמע סט ממש פצצה!!
איזה רמיקס זה של אינטו דה נייט

ועוד שאלה...
אמרו לי ש
Luna Park - Space Melody
דומה ל
ppk - resurection

מישהו יכול להסביר לי מה זה ואם זה שווה...??

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נשמע סט ממש פצצה!!
איזה רמיקס זה של אינטו דה נייט

ועוד שאלה...
אמרו לי ש
Luna Park - Space Melody
דומה ל
ppk - resurection

מישהו יכול להסביר לי מה זה ואם זה שווה...??


זה הרמיקס ש4 strings עשו לטראק...

ולונה פארק באמת דומה לPPK
אבל הוא יותר רצחני מבחינת המקצב, וקצר יחסית - 3 וחצי דקות.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


זה הרמיקס ש4 strings עשו לטראק...

ולונה פארק באמת דומה לPPK
אבל הוא יותר רצחני מבחינת המקצב, וקצר יחסית - 3 וחצי דקות.


אני סומך עליך ואני מוריד... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement