return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4
View this Thread in Original format
Daniey
Lägger upp detta här med då ;)

http://www.yojibiomehanika.com/
ScuL
mm jävligt bra warm-up för dem som ska med till In Qontrol i TC-bussen :D
SteveTranz4ever
I'm there :gsmile:
jofawe
jag kommer också närvara på denna tillställning ;)
mr_fisken
hade nog tänkt komma :rolleyes:

MOHHUHAWAHA
finns inget mer självklart :D :D
Daniey
Som folk har "tjatat" på MondayBar att ta hit honom!! ;)
dbl
men kass dag då :(
t.om. jag hade försökt en massa för att ta mig till sthlm för yoji.. men kommer ju jobba dan efter :(
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
men kass dag då :(
t.om. jag hade försökt en massa för att ta mig till sthlm för yoji.. men kommer ju jobba dan efter :(

Då får man be chefen om ledighet och jobba en annan dag :)
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Då får man be chefen om ledighet och jobba en annan dag :)


mjoo.. men bara det att jag börjar på ett nytt jobb 1mars så känns ju sådär att be om ledigt så snabbt.. speciellt som jag ändå måste va ledig en stund på dagen i början eftersom jag måste på återbesök hos doktorn... så lite tungt :(
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Då får man be chefen om ledighet och jobba en annan dag :)


haha, borde inte vi ha lärt oss vid det här laget att dbl alltid har en bortförklaring till allt :p

No offense Daniel ;)

MondayBar
quote:
Originally posted by dbl
men kass dag då :(
t.om. jag hade försökt en massa för att ta mig till sthlm för yoji.. men kommer ju jobba dan efter :(



Jobbar du på långfredagen? Festen är ju på skärtorsdag.
jofawe
skärtorstagen .. jääävligt lätt att läsa fel :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement