| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
השבוע אני הולך לתל אביב למסיבה במועדון חדש
קוראים לו
the echo
או משהו כזה..
עידן גוטמן יהיה שם... ועוד מישהו
ההזמנה בחדר שלי אבל אין לי כוח ללכת להביא אותה |
הוא תקליטן חרא, לא שווה ת'זמן שלי בכלל
ראיתי אותו בת"א בגני התערוכה והוא חירבן אותה בהפוכה
הוא תיקלט איזה שעתיים ושמעו כל מעבר שלו, הוא לא יודע בכלל להשתמש בפילטרים של קונסולות הטמבל הזה וכל 5 דקות קופץ לו דיסק אחר.
הייתי מציע לו לקנות צורב יותר טוב.
ולא הייתי מבזבז כסף על מסיבה שאני יודע שהוא יהיה שם, זה כמו ללכת למסיבת טראנס שאייל ברקן מנגן בה. |
|
|