|
ג - ע - ש !!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחים שלי, אתם סתם רביםםם
הל-קופטר, הוא חייך אחרי זה
זה נאמר בציניות
אתה רוצה שכל פעם שנחליט לריב אחד עם השני נעשה את זה ככה סתם ...
זה סתם עבודה קשה ליובל לסגור טרדים |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחים שלי, אתם סתם רביםםם
זה סתם עבודה קשה ליובל לסגור טרדים |
יובל אוהב לסגור טרדים
הוא נהנה מזה |
|
|
| MoSH_MaN |
פחחחחחחחחחחחחחחח
GROW UP |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יובל אוהב לסגור טרדים
הוא נהנה מזה |
תנו לגיל מכיאות כפיים!!! |
|
|
| Dj Moriano |
הייתי נותן אבל אין שום פה שום סמיילי שעושה
את זה
אז גיל תדמיין שזה סמיילי
שמוחה כפיים
:kjlsdfnvhdjshajdc)
;) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
:kjlsdfnvhdjshajdc)
|
STARTUP! |
|
|
| MoSH_MaN |
-======-
(-: :-)
נגיד שזה מוחא כפיים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
-======-
(-: :-)
נגיד שזה מוחא כפיים |
אולי מישהו ידבר עם סוומפר שיעשה איזה סמיילי כזה |
|
|
| MoSH_MaN |
| קיים כזה נראה לי |
|
|
| yahel222 |
אלה המסיבות שאני שמעתי שיש בשישי שערב
יש ב ECHO
שזה בדרום ת"א
יש ב SEVEN
בצומת סגולה בפ"ת - אמור להיות מסיבה טובה
יש בקאזה של רדיו בי יו 99 אפ אם
כמובן בבלקוני בפיתוח כממו כל שבוע
וכנראה גם בטי אל וי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
אלה המסיבות שאני שמעתי שיש בשישי שערב
יש ב ECHO
שזה בדרום ת"א
יש ב SEVEN
בצומת סגולה בפ"ת - אמור להיות מסיבה טובה
יש בקאזה של רדיו בי יו 99 אפ אם
כמובן בבלקוני בפיתוח כממו כל שבוע
וכנראה גם בטי אל וי |
לפי מה שהבנתי אתה ב יב...
אז ככהזה הולך
אקו מסיבה לגיל שלך...
על הסבן לא שמעתי
קאזה זה לא לגיל שלך... זה ליותר קטנים
וטי אל וי בימי שישי זה בדרך כלל גיי פרנדלי... אבל אני יכול לברר
בלקוני זה סתם כזה אם בא לך לרקוד טיפה.. תאמין לי כי ב חמישה שבועות האחרונים הייתי שם כל פעם
זה מקום נחמד... אבל לא יותר מדי
בכל מקרה.. אני הולך לאקו היום |
|
|
| Narcotic Mind |
"יש מסיבה בהאנגר 11 "החדש
Eran B
Ronen LA-V
Oren H
Spider M
וכתוב עוד כל מיני שטויות והבטחות על הפלייר אבל אני לא מאמין לכלום משם... |
|
|
|
|