return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
ג - ע - ש !!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



הוא תקליטן חרא, לא שווה ת'זמן שלי בכלל
ראיתי אותו בת"א בגני התערוכה והוא חירבן אותה בהפוכה
הוא תיקלט איזה שעתיים ושמעו כל מעבר שלו, הוא לא יודע בכלל להשתמש בפילטרים של קונסולות הטמבל הזה וכל 5 דקות קופץ לו דיסק אחר.

הייתי מציע לו לקנות צורב יותר טוב.
ולא הייתי מבזבז כסף על מסיבה שאני יודע שהוא יהיה שם, זה כמו ללכת למסיבת טראנס שאייל ברקן מנגן בה.


שמע גיל...
אני הייתי במסיבה שהוא תיקלט בה בחנוכה..
ותאמין לי שהוא היה בסדר גמור
הבחירה של הטראקים היתה בכלל לא רעה... ולא קפץ לו שום דיסק
אני מקווה שלא יהיה פאשלות כי בסך הכל אני רוצה להנות שם
luckystrike
גיל הוא מתקלט על סמים ובגלל זה מתפקששים לו הרבה דברים
פעם תשמע מיקס שהוא נקי והוא בסדר גמור יחסית
הרבה מהחומר שלו הוא נוסע לאמסטרדם כדי להביא - וינילס חדשים וכאלה

האמת שאני ממש לא אוהב את רוברט גיטלמן
שמעתי אותו מפקשש חזק ברעננה בפארק וראיתי שהוא עבד המון עם דיסקים
חוץ מזה שהוא בעצמו אמר שחלק מהטראקים הוא מוריד מהאינטרנט שזה בושה בפני עצמה ... אם דיג'יי מחו"ל יישמע שאחד מהטובים בארץ מוריד טראקים מהאינטרנט ... איזה בושות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
גיל הוא מתקלט על סמים ובגלל זה מתפקששים לו הרבה דברים
פעם תשמע מיקס שהוא נקי והוא בסדר גמור יחסית
הרבה מהחומר שלו הוא נוסע לאמסטרדם כדי להביא - וינילס חדשים וכאלה

האמת שאני ממש לא אוהב את רוברט גיטלמן
שמעתי אותו מפקשש חזק ברעננה בפארק וראיתי שהוא עבד המון עם דיסקים
חוץ מזה שהוא בעצמו אמר שחלק מהטראקים הוא מוריד מהאינטרנט שזה בושה בפני עצמה ... אם דיג'יי מחו"ל יישמע שאחד מהטובים בארץ מוריד טראקים מהאינטרנט ... איזה בושות


אשכרה זה יהיה בושות...
לא לציין את זה לאנשים אחרים בפורומים מחול :)
אני גם לא אוהב את איך שהוא מתקלט... גם קופץ לו הרבה הדיסקים
והוא מתלהב...

אבל זה לא ט'רד על כמה כל כך שונא את רוברט גיטלמן או משהו כזה אז בוא נעזוב
DJ-Energy
אחי
שמע שאני הייתי במסיבה שלו לא קפץ לו הדיסק כי הוא לא תקלט על דיסקים
עליתי למעלה כדי לראות מה היה
היה לו:

Pioneer DJM600 Mixer
2 CDJ 100s
2 Technics 1200mk3

ות'אמת לא ראיתי אותו נוגע לרגע בסידי'ס...
DjNumShum
quote:
Originally posted by Hell_Copter
השבוע אני הולך לתל אביב למסיבה במועדון חדש
קוראים לו
the echo
או משהו כזה..
עידן גוטמן יהיה שם... ועוד מישהו
ההזמנה בחדר שלי אבל אין לי כוח ללכת להביא אותה



גם אני יהיה שם אחי, אני מכיר תצוות שמארגן
DjChook
טוב אז ככה,
רק עכשיו ראיתי את הטרד, שנהיה כזה ארוך פתאום

עבר כבר לשני עמודים

בכל מקרה, האקו כמו שאמרתי זה של חברים שלי, אבל לא הצלחתי להשיג חינמים
קמצנים

רוברט גיטלמן גם אמור לתקלט בסבן בפ"ת יום שישי הזה...

מסיבה ל 18 פלוס לא מעניינת אותי במיוחד לא בגעש

לדעתי רוברט אחלה,


ואיך קפצו לעידן גוטמן הדיסקים ?

המסומם הזה משתמש בווינלים, ושאני שמעתי אותו הוא היה ממש טוב
Dj Moriano
אני הולך לקזה ביום שישי
כי הרבה דברים לגיל שלי
רק 14
:(


ורוברט גיטלמן
מנגן גם שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum



גם אני יהיה שם אחי, אני מכיר תצוות שמארגן


סבבה אחי
נפגש שם :)

חבר שלי נכנס חינם בגלל שהוא מיחצן...
יש מצב אתה יכול לסדר לי איזה הנחה או משהו!?
חבר שלי אמר שהוא יכול להשיג לנו הזמנות ל
VIP room
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter


סבבה אחי
נפגש שם :)

חבר שלי נכנס חינם בגלל שהוא מיחצן...
יש מצב אתה יכול לסדר לי איזה הנחה או משהו!?
חבר שלי אמר שהוא יכול להשיג לנו הזמנות ל
VIP room

וואווווווווווווווווו ל-
VIP ROOM
בקאזה!!!!!!!!!!!!!!!11
אני לא מאמין
אפשר גם
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

וואווווווווווווווווו ל-
VIP ROOM
בקאזה!!!!!!!!!!!!!!!11
אני לא מאמין
אפשר גם
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


כמה דברים יש לי לומר לך:

1. אני לא בן 14 אני כולה שנה מתחתיך
2. זה לא קאזה... זה אקו... מועדון חדש בתל אביב
3. שם אומר נרגילות וכאלה דברים סבבה VIP room
4. למה אתה בכלל מסתלבט אם לא שמעת על המסיבה הזאת!??!

DjChook
אני מבין אותו
תמיד אומרים חדר ויאייפי מיוחד למיוחדים או למכירה מוקדמת

הכל שטויות... אם אתה מכיר את היחצן אתה נכנס מאיפה שאתה רוצה לאן שאתה רוצה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני מבין אותו
תמיד אומרים חדר ויאייפי מיוחד למיוחדים או למכירה מוקדמת

הכל שטויות... אם אתה מכיר את היחצן אתה נכנס מאיפה שאתה רוצה לאן שאתה רוצה


שמע זה די בולשיט
למה לא יתנו לכל אחד להכנס לחדר עם נרגילות והכל
חוץ מזה מה זה משנה
לא אהבתי בכלל את הזלזול שלו
כאילו הוא מתנשא מעליי ושם זין עליי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement