return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
ג - ע - ש !!!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
יצאנו משם טיפה אחרי 4
שתי דקות לפני שהיה הזה עם המטף...
גם בהתחלת המסיבה הפליקר היה חצי שעה רצוף...
היה מוזיקה מצויינת בהתחלה
ואחר כך שהיה הדי ג'יי השני לא היה כל כך טוב... אבל בסדר
איך כולם התעצבנו שנכבה לו המוסיקה... התחילו לצעוק וזה ואז הוא שם משהו אחר... איזה פאדיחות
DjChook
הוא פשוט שם מהתחלה את אותו שיר ....

נראה לי

בכל מקרה, אז איך אתה יודע על המטף אם לא היית שם ?
Hell_Copter
יצאנו מהדיסקוטק שתי דקות לפני המטף...
ישבנו בחוץ עוד קצת
ואזכולם רצו החוצה

נכרתי בעוד כמה טראקים שהוא שם

peran van dijk - good time
אבל לא האוריגינל מיקס... מיקס אחר.. מגעיל
הדי ג'יי השני שם את זה... לא ידן גוטמן

Silverblue - Step back (Blue Sky Remix)
Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Dj Scot Project Remix)
Yoda - Definitely
DjChook
אני זיהיתי את הרוב

חבר שלי השתגע מ

kai tracid - angel of death


זה היה קטלני !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני זיהיתי את הרוב

חבר שלי השתגע מ

kai tracid - angel of death


זה היה קטלני !


דווקא את זה לא זיהיתי...

את כולם זיהיתי חוץ מאחד או שניים
שכרגע אמרת ...
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


דווקא את זה לא זיהיתי...

את כולם זיהיתי חוץ מאחד או שניים
שכרגע אמרת ...


סבבה, קצת התאכזבתי כי בחדר של האלטרנטיבי היה רק אייטיז

ואני אוהב קצת רוק טוב, ומוזיקה לפוגו :) :)

אבל לא היה
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook


סבבה, קצת התאכזבתי כי בחדר של האלטרנטיבי היה רק אייטיז

ואני אוהב קצת רוק טוב, ומוזיקה לפוגו :) :)

אבל לא היה

רוק???
למה???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

רוק???
למה???


כל אחד וההעדפות שלו..
או הנטיות שלו אם אתה יודע למה אני מתכוון...
NeMeSiS1234
חחחחחחח
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

רוק???
למה???


קודם כל ברכות על הסופרים
באמת הגעת לשם מהר...

ובקשר לרוק, למה לא ?

תנסה פעם אחת פוגו עם פריקים , זה שיא הכייףףף

בכלל
רוק אלטרנטיבי זה מוזיקה טובה

DJ-Energy
זה לא
Angel Of Death - Angel Of Death
?!?!
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
זה לא
Angel Of Death - Angel Of Death
?!?!


ואלה לא יודע, אני כבר לא זוכר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement