|
ג - ע - ש !!!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
יצאנו משם טיפה אחרי 4
שתי דקות לפני שהיה הזה עם המטף...
גם בהתחלת המסיבה הפליקר היה חצי שעה רצוף...
היה מוזיקה מצויינת בהתחלה
ואחר כך שהיה הדי ג'יי השני לא היה כל כך טוב... אבל בסדר
איך כולם התעצבנו שנכבה לו המוסיקה... התחילו לצעוק וזה ואז הוא שם משהו אחר... איזה פאדיחות |
|
|
| DjChook |
הוא פשוט שם מהתחלה את אותו שיר ....
נראה לי
בכל מקרה, אז איך אתה יודע על המטף אם לא היית שם ? |
|
|
| Hell_Copter |
יצאנו מהדיסקוטק שתי דקות לפני המטף...
ישבנו בחוץ עוד קצת
ואזכולם רצו החוצה
נכרתי בעוד כמה טראקים שהוא שם
peran van dijk - good time
אבל לא האוריגינל מיקס... מיקס אחר.. מגעיל
הדי ג'יי השני שם את זה... לא ידן גוטמן
Silverblue - Step back (Blue Sky Remix)
Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Dj Scot Project Remix)
Yoda - Definitely |
|
|
| DjChook |
אני זיהיתי את הרוב
חבר שלי השתגע מ
kai tracid - angel of death
זה היה קטלני ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני זיהיתי את הרוב
חבר שלי השתגע מ
kai tracid - angel of death
זה היה קטלני ! |
דווקא את זה לא זיהיתי...
את כולם זיהיתי חוץ מאחד או שניים
שכרגע אמרת ... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דווקא את זה לא זיהיתי...
את כולם זיהיתי חוץ מאחד או שניים
שכרגע אמרת ... |
סבבה, קצת התאכזבתי כי בחדר של האלטרנטיבי היה רק אייטיז
ואני אוהב קצת רוק טוב, ומוזיקה לפוגו :) :)
אבל לא היה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
סבבה, קצת התאכזבתי כי בחדר של האלטרנטיבי היה רק אייטיז
ואני אוהב קצת רוק טוב, ומוזיקה לפוגו :) :)
אבל לא היה |
רוק???
למה??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
רוק???
למה??? |
כל אחד וההעדפות שלו..
או הנטיות שלו אם אתה יודע למה אני מתכוון... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
רוק???
למה??? |
קודם כל ברכות על הסופרים
באמת הגעת לשם מהר...
ובקשר לרוק, למה לא ?
תנסה פעם אחת פוגו עם פריקים , זה שיא הכייףףף
בכלל
רוק אלטרנטיבי זה מוזיקה טובה |
|
|
| DJ-Energy |
זה לא
Angel Of Death - Angel Of Death
?!?! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
זה לא
Angel Of Death - Angel Of Death
?!?! |
ואלה לא יודע, אני כבר לא זוכר :) |
|
|
|
|