|
ג - ע - ש !!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
הממממ בוא נגיד שהוא עושה שטויות
באמצע השיר הוא פתאום עוצר
ומתחיל שיר אחר
בלי מיקס, פשוט הכל נדפק לו...
סתם איזה ערס אחד
עידן גוטמן היה קטלני אני ממש אוהב את הסגנון שלו |
|
|
| Hell_Copter |
נכנסתי ב 70
לא רצינו לעלות לוי אי פי רום... יעני רציחנו לרקוד
שבוע הבא אם אני רוצה יכול להיות שאני נכנס חינם
בדוגרי... היה בנזונה!!
עידן גוטמן דפק סט משהו בנזונה... חוץ מזה שקפץ לו הדיסק פעם אחת...
הוא שם שם טראקים תותחים
PPK-Resurection__Space_Club_Mix
Cosmic Gate - Back To Earth (Club Mix)
Blank and Jones - Desire (original mix)
cosmic gate - Hardcore (Club Mix)
ועוד מלא טובים... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
נשמע דווקא שהיה נחמד
ואיך המקום עצמו? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נכנסתי ב 70
לא רצינו לעלות לוי אי פי רום... יעני רציחנו לרקוד
שבוע הבא אם אני רוצה יכול להיות שאני נכנס חינם
בדוגרי... היה בנזונה!!
עידן גוטמן דפק סט משהו בנזונה... חוץ מזה שקפץ לו הדיסק פעם אחת...
הוא שם שם טראקים תותחים
PPK-Resurection__Space_Club_Mix
Cosmic Gate - Back To Earth (Club Mix)
Blank and Jones - Desire (original mix)
cosmic gate - Hardcore (Club Mix)
ועוד מלא טובים... |
סבבה, בויאייפי סתם היה נרגילות ומוזיקה של בוגי בן מלמטה (החדר של האייטיז) בעיקרון אבל שתינו מלא
הביאו לנו שמפניות חינם ליום הולדת של חבר שלי
וגם וודקה תפוזים
איזה מצחיק הרוסי הזה שנתן פסטות, ראסמי זה היה מצחיקקק |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
הממממ בוא נגיד שהוא עושה שטויות
באמצע השיר הוא פתאום עוצר
ומתחיל שיר אחר
בלי מיקס, פשוט הכל נדפק לו...
סתם איזה ערס אחד
עידן גוטמן היה קטלני אני ממש אוהב את הסגנון שלו |
ברור, אין על גוטמן!
גם שם טראקים פצצה וגם יודע למקסס... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
סבבה, בויאייפי סתם היה נרגילות ומוזיקה של בוגי בן מלמטה (החדר של האייטיז) בעיקרון אבל שתינו מלא
הביאו לנו שמפניות חינם ליום הולדת של חבר שלי
וגם וודקה תפוזים
איזה מצחיק הרוסי הזה שנתן פסטות, ראסמי זה היה מצחיקקק |
אני רואה שתיתם דיי הרבה אם "היה שם רוסי שהביא פסטות" חחחחח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני רואה שתיתם דיי הרבה אם "היה שם רוסי שהביא פסטות" חחחחח | חחחחחחחח אני לא שיכור
באמת היה שם !!!!
הוא עמד עם עגלה כזאתי והכין פסטה על האש וחילק לאנשים מנות קטנות !!!
תשאל את רועי
הוא היה מזה עצבני, איזה כמה אנשים רצו ללחוץ לו את היד ולדבר איתו והוא לא הסכים, הילד מושיט לו יד והוא עושה עם הפנים לא ! |
|
|
| Hell_Copter |
גם למטה שתינו וודקה תפוזים ושמפניות
וחילקו לנו ארטיקים וחטיפי אוקיי ושוקו
וכאלה זרחנים...
השקיעו במסיבה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחחחח אני לא שיכור
באמת היה שם !!!!
הוא עמד עם עגלה כזאתי והכין פסטה על האש וחילק לאנשים מנות קטנות !!!
תשאל את רועי
הוא היה מזה עצבני, איזה כמה אנשים רצו ללחוץ לו את היד ולדבר איתו והוא לא הסכים, הילד מושיט לו יד והוא עושה עם הפנים לא ! |
אחי אני מאמין לך
אבל רוסי ופסטה????
לא מתאים לי
[= |
|
|
| DjChook |
ראסמי שכחתי מהאוקיי קשית
חחח איזה מושפל זה שהלך עם השוקו על הגב :) |
|
|
| Hell_Copter |
היה רוסי שם עם פסטה...
אבל לא הלכתי אליו.. מה לי ולו :)
היה פצצה... כל הזמן חילקו דברים... כמו שצריך
אכלתי טוב
שתיתי טוב
רקדתי טוב
מה עוד אפשר לבקש?? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היה רוסי שם עם פסטה...
אבל לא הלכתי אליו.. מה לי ולו :)
היה פצצה... כל הזמן חילקו דברים... כמו שצריך
אכלתי טוב
שתיתי טוב
רקדתי טוב
מה עוד אפשר לבקש?? |
כן באמת היה אחלה, שבוע הבא ברביקיו חופשי :)
תשמע, הייתה מסיבה חביבה, המוזיקה אחלה רוב הזמן הייתה, אבל התאורה על הפנים
ב 4 בערך היה רק הפליקר זה זיין לי את העניים איזה 15 דקות
מתי יצאתם משם ? |
|
|
|
|