return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
ג - ע - ש !!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjChook
הממממ בוא נגיד שהוא עושה שטויות

באמצע השיר הוא פתאום עוצר
ומתחיל שיר אחר

בלי מיקס, פשוט הכל נדפק לו...

סתם איזה ערס אחד

עידן גוטמן היה קטלני אני ממש אוהב את הסגנון שלו
Hell_Copter
נכנסתי ב 70
לא רצינו לעלות לוי אי פי רום... יעני רציחנו לרקוד
שבוע הבא אם אני רוצה יכול להיות שאני נכנס חינם

בדוגרי... היה בנזונה!!
עידן גוטמן דפק סט משהו בנזונה... חוץ מזה שקפץ לו הדיסק פעם אחת...
הוא שם שם טראקים תותחים

PPK-Resurection__Space_Club_Mix
Cosmic Gate - Back To Earth (Club Mix)
Blank and Jones - Desire (original mix)
cosmic gate - Hardcore (Club Mix)

ועוד מלא טובים...
NeMeSiS1234
נשמע דווקא שהיה נחמד
ואיך המקום עצמו?
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נכנסתי ב 70
לא רצינו לעלות לוי אי פי רום... יעני רציחנו לרקוד
שבוע הבא אם אני רוצה יכול להיות שאני נכנס חינם

בדוגרי... היה בנזונה!!
עידן גוטמן דפק סט משהו בנזונה... חוץ מזה שקפץ לו הדיסק פעם אחת...
הוא שם שם טראקים תותחים

PPK-Resurection__Space_Club_Mix
Cosmic Gate - Back To Earth (Club Mix)
Blank and Jones - Desire (original mix)
cosmic gate - Hardcore (Club Mix)

ועוד מלא טובים...


סבבה, בויאייפי סתם היה נרגילות ומוזיקה של בוגי בן מלמטה (החדר של האייטיז) בעיקרון אבל שתינו מלא

הביאו לנו שמפניות חינם ליום הולדת של חבר שלי
וגם וודקה תפוזים

איזה מצחיק הרוסי הזה שנתן פסטות, ראסמי זה היה מצחיקקק
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
הממממ בוא נגיד שהוא עושה שטויות

באמצע השיר הוא פתאום עוצר
ומתחיל שיר אחר

בלי מיקס, פשוט הכל נדפק לו...

סתם איזה ערס אחד

עידן גוטמן היה קטלני אני ממש אוהב את הסגנון שלו


ברור, אין על גוטמן!
גם שם טראקים פצצה וגם יודע למקסס...
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook


סבבה, בויאייפי סתם היה נרגילות ומוזיקה של בוגי בן מלמטה (החדר של האייטיז) בעיקרון אבל שתינו מלא

הביאו לנו שמפניות חינם ליום הולדת של חבר שלי
וגם וודקה תפוזים

איזה מצחיק הרוסי הזה שנתן פסטות, ראסמי זה היה מצחיקקק

אני רואה שתיתם דיי הרבה אם "היה שם רוסי שהביא פסטות" חחחחח
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אני רואה שתיתם דיי הרבה אם "היה שם רוסי שהביא פסטות" חחחחח
חחחחחחחח אני לא שיכור

באמת היה שם !!!!

הוא עמד עם עגלה כזאתי והכין פסטה על האש וחילק לאנשים מנות קטנות !!!
תשאל את רועי

הוא היה מזה עצבני, איזה כמה אנשים רצו ללחוץ לו את היד ולדבר איתו והוא לא הסכים, הילד מושיט לו יד והוא עושה עם הפנים לא !
Hell_Copter
גם למטה שתינו וודקה תפוזים ושמפניות
וחילקו לנו ארטיקים וחטיפי אוקיי ושוקו
וכאלה זרחנים...
השקיעו במסיבה
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחח אני לא שיכור

באמת היה שם !!!!

הוא עמד עם עגלה כזאתי והכין פסטה על האש וחילק לאנשים מנות קטנות !!!
תשאל את רועי

הוא היה מזה עצבני, איזה כמה אנשים רצו ללחוץ לו את היד ולדבר איתו והוא לא הסכים, הילד מושיט לו יד והוא עושה עם הפנים לא !

אחי אני מאמין לך
אבל רוסי ופסטה????
לא מתאים לי
[=
DjChook
ראסמי שכחתי מהאוקיי קשית

חחח איזה מושפל זה שהלך עם השוקו על הגב :)

Hell_Copter
היה רוסי שם עם פסטה...
אבל לא הלכתי אליו.. מה לי ולו :)

היה פצצה... כל הזמן חילקו דברים... כמו שצריך
אכלתי טוב
שתיתי טוב
רקדתי טוב
מה עוד אפשר לבקש??
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היה רוסי שם עם פסטה...
אבל לא הלכתי אליו.. מה לי ולו :)

היה פצצה... כל הזמן חילקו דברים... כמו שצריך
אכלתי טוב
שתיתי טוב
רקדתי טוב
מה עוד אפשר לבקש??


כן באמת היה אחלה, שבוע הבא ברביקיו חופשי :)

תשמע, הייתה מסיבה חביבה, המוזיקה אחלה רוב הזמן הייתה, אבל התאורה על הפנים

ב 4 בערך היה רק הפליקר זה זיין לי את העניים איזה 15 דקות

מתי יצאתם משם ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement