return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
ג - ע - ש !!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


בכל מקרה.. אני הולך לאקו היום


אני הולך לאקו גם כן כנראה היום...

אם אני לא אהיה עייף

ו... אהה. הסבן זה מקום נחמד לא יותר מדי
הייתי שם לפני שבועיים
מגיע לשם קהל של ערסים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


אני הולך לאקו גם כן כנראה היום...

אם אני לא אהיה עייף

ו... אהה. הסבן זה מקום נחמד לא יותר מדי
הייתי שם לפני שבועיים
מגיע לשם קהל של ערסים


וואלה אחי...
אז אולי נראה אותך שם :)
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


וואלה אחי...
אז אולי נראה אותך שם :)


אני אלבש שמלה... סגולה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


אני אלבש שמלה... סגולה


חחחחחחחחחח
איזה פרסומת מאפנה זאת הייתה...
everything's gonna be alright... :D
DjChook
ראסמי
ששמע אחי, אתה יודע כמה יעלה שם ?
באיזה שעה אתה מתכנן להגיע ?
Hell_Copter
לפי מה שהבנתי זה עולה 70 או משהו כזה

אי מתכוון לצאת מרעננה בערך ב 12... אולי אחרי
DjChook
גם אני בערך

סבבה אחי תעשה חיים שם
DjChook
טוב חזרתי מהאקו, אין לי כח לספר מה היה שם

אני אספר איך זה נגמר

כי איזה מישהו מפגר החליט לפתוח מטף של כיבוי אש וכולם נחנקו וברחו החוצה


THE END

מחר שגם הל-קופטר יהיה פה , נדסקס מה היה שם

לילה.
Hell_Copter
כן...
אני גמור עכשיו וכמעט נרדם על המחשב

מחר נחליף חוויות... :)
NeMeSiS1234
אני כבר מת לשמוע איך היה שם

DjChook
באקו ?

בוא נגיד בינתיים שאתה לא רוצה להיות במסיבה של דיג'יי פליקס

תגיד רועי, בכמה נכנסת ? והיה לך ויאייפי ?
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook
באקו ?

בוא נגיד בינתיים שאתה לא רוצה להיות במסיבה של דיג'יי פליקס

עד כדי כך גרוע?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement