return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
ג - ע - ש !!!!!
View this Thread in Original format
luckystrike
מישהוא הולך לגעש ביום שישי ???

אמור להיות משהוא עצבני - רוברט גיטלמן מתקלט
יש שתייה חינם

וכרטיס (בלי כרטיס חבר) עולה 60
:)

נשמע טוב למרות שבפעמים האחרונות בגעש היה לא משהוא עכשיו אני בטוח הולך...

מישהוא עוד חושב ללכת ?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
מישהוא הולך לגעש ביום שישי ???

אמור להיות משהוא עצבני - רוברט גיטלמן מתקלט
יש שתייה חינם

וכרטיס (בלי כרטיס חבר) עולה 60
:)

נשמע טוב למרות שבפעמים האחרונות בגעש היה לא משהוא עכשיו אני בטוח הולך...

מישהוא עוד חושב ללכת ?



גילטמן ההומו לא בקזה?


דרך אגב מישהו היה ברעש בגעש בכלל?
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



גילטמן ההומו לא בקזה?



השבוע בשישי הוא בגעש
...

ואין יותר קזה - לפי מה שהבנתי שינו לזה את השם

זה עדיין תחת
R.N.A
(אותם מארגנים)
אבל הולכים לקרוא לזה בשם שונה ואני חושב שהשבוע המקום (הקאזה) הולך להיות סגור
MoSH_MaN
היה לי ביידים הזמנה של בי יו של
25.01.02
שהוא שם בקזה

כפר ויתקין

אז אולי זה בערך אותו דבר למרות שויתיקן זה קצת רחוק מגעש
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
היה לי ביידים הזמנה של בי יו של
25.01.02
שהוא שם בקזה

כפר ויתקין

אז אולי זה בערך אותו דבר למרות שויתיקן זה קצת רחוק מגעש


יכול להיות שהוא מתחיל שם ואז בא לגעש
כמו שגוטמן תמיד עושה ומופיע פעמיים שלוש באותו ערב
שזה דיי עדיף שבאמצע עולה המתקלט הטוב

בכל מקרה בגעש הוא בטוח יהיה - יש לי הזמנה
eXeTik
לאיזה גילאים זה?
ומה הליינאפ שיהיה שם?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik
לאיזה גילאים זה?
ומה הליינאפ שיהיה שם?


אשכרה
תנו קצת
INFO!!!
Hell_Copter
השבוע אני הולך לתל אביב למסיבה במועדון חדש
קוראים לו
the echo
או משהו כזה..
עידן גוטמן יהיה שם... ועוד מישהו
ההזמנה בחדר שלי אבל אין לי כוח ללכת להביא אותה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
השבוע אני הולך לתל אביב למסיבה במועדון חדש
קוראים לו
the echo
או משהו כזה..
עידן גוטמן יהיה שם... ועוד מישהו
ההזמנה בחדר שלי אבל אין לי כוח ללכת להביא אותה


אני בא איתך
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אני בא איתך
;)


בכיף אחי

למי שעוד רוצה לבוא...
זה בערך לגילאים שלי +
יעני בטח 16-18 ככה
וזה בתל אביב
עולה 70 שקל נראה לי....
אם זה באמת מעניין מישהו תגידו ואני יביא את הזמנה

luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik
לאיזה גילאים זה?
ומה הליינאפ שיהיה שם?


18
ומעלה

ויש איזה אחד שאני לא זוכר את השם שמתקלט שם וגם כמו שאמרתי רוברט גיטלמן

וזה נמצא מן הסתם בגעש
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
השבוע אני הולך לתל אביב למסיבה במועדון חדש
קוראים לו
the echo
או משהו כזה..
עידן גוטמן יהיה שם... ועוד מישהו
ההזמנה בחדר שלי אבל אין לי כוח ללכת להביא אותה



הוא תקליטן חרא, לא שווה ת'זמן שלי בכלל
ראיתי אותו בת"א בגני התערוכה והוא חירבן אותה בהפוכה
הוא תיקלט איזה שעתיים ושמעו כל מעבר שלו, הוא לא יודע בכלל להשתמש בפילטרים של קונסולות הטמבל הזה וכל 5 דקות קופץ לו דיסק אחר.

הייתי מציע לו לקנות צורב יותר טוב.
ולא הייתי מבזבז כסף על מסיבה שאני יודע שהוא יהיה שם, זה כמו ללכת למסיבת טראנס שאייל ברקן מנגן בה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement