|
[14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Well that explains... I'm neither :p |
|
|
| jp |
| You're a smart man :happy2: |
|
|
| magikb |
| quote: | Originally posted by jp
:stongue:
Almost anyone who was UDC member or newsletter reader got a free weekend ticket :D |
yeah except you have to live in the Netherlands to get them :p
Anyhow, I am sure if Sasha is in fact at Extrema.. they are paying a lot more then DV offered him :)
I will just be upset if the techno lineup at Extrema is better |
|
|
| jp |
| Oh well, everything is relative |
|
|
| basvh |
| DANNY TENAGLIA OP DANCE VALLEY!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by basvh
DANNY TENAGLIA OP DANCE VALLEY!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Bron!? Of was dit een soort van request?
[EDIT]Nevermind, van partyscene.nl
Danny Tenaglia
Zojuist kregen we te horen dat niemand minder dan levende legende Danny Tenaglia op Dance Valley staat deze zomer!
De DJ blijft meestal in eigen land en de redenen daarvoor zijn vaak besproken in het nachtleven. Zo zou hij enorme vliegangst hebben, maar wordt er ook gefluisterd dat zijn fee onbetaalbaar is.
Hij weet in ieder geval zijn eigen mythe te creëren, want wereldwijd wachten clubbers op de dag dat dé DJ, vooral bekend van zijn urenlange marathonsets, plaats zal nemen in een DJ-booth in de buurt. En Nederland is nu eindelijk aan de beurt!
Morgen hier meer info…[/EDIT]
Ben benieuwd wat Jerry hierover te melden heeft :D |
|
|
| @win |
| Dan hoop ik dat er dus nog een dikke tribalstage bijkomt met naast Tenaglia nog Chus & Ceballos, Dj Vibe, Luca Ricci, Simon and Shaker en meer van dat brute pompgeweld! :eyes: |
|
|
| magrec |
| sjappies nu is het niet meer leuk hoor.... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by magrec
sjappies nu is het niet meer leuk hoor.... |
hoe bedoel je? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
Bron!? Of was dit een soort van request?
[EDIT]Nevermind, van partyscene.nl
Danny Tenaglia
Zojuist kregen we te horen dat niemand minder dan levende legende Danny Tenaglia op Dance Valley staat deze zomer!
De DJ blijft meestal in eigen land en de redenen daarvoor zijn vaak besproken in het nachtleven. Zo zou hij enorme vliegangst hebben, maar wordt er ook gefluisterd dat zijn fee onbetaalbaar is.
Hij weet in ieder geval zijn eigen mythe te creëren, want wereldwijd wachten clubbers op de dag dat dé DJ, vooral bekend van zijn urenlange marathonsets, plaats zal nemen in een DJ-booth in de buurt. En Nederland is nu eindelijk aan de beurt!
Morgen hier meer info…[/EDIT]
Ben benieuwd wat Jerry hierover te melden heeft :D |
Reken er dan maar 30000 % op dat hij die avond ervoor of erna in de Panama te bewonderen is. Of ze moeten moeten hem een 10 uurs set laten draaien op DV zelf. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
hoe bedoel je? |
Op 1 dag op 2 events te veel goede dj's :eyes: Nu kun je toch niet meer kiezen :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by @win
Dan hoop ik dat er dus nog een dikke tribalstage bijkomt met naast Tenaglia nog Chus & Ceballos, Dj Vibe, Luca Ricci, Simon and Shaker en meer van dat brute pompgeweld! :eyes: |
Simon & Shaker ben ik wel benieuwd naar... Een aantal van hun producties zijn zo heerlijk zomers dat dat absoluut niet zou misstaan op een festivalletje :) |
|
|
|
|