|
[14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| walkindude |
Hello from Toronto , Canada. Just bought my ticket for the weekender!!! Cant wait to meet some of you guys!!! WOOHOO!!!!
There are 4 of us from Toronto that are confirmed.
c u guys in JULY!!!
:D :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by walkindude
There are 4 of us from Toronto that are confirmed.
|
Probably some more ;) |
|
|
| magikb |
hahahha.. Haris comin over to NLTA to postwhore here now eh? :p
What I would like to know though is UDC.. the lineup.. 4 days late.. pfft :(
can't wait to see the NLTA's again that I do know and I am sure I will meet a few new ones along the way. The boys and I are obviously (from the post above) excited. It will be nice to have some company from home with me this time round :) |
|
|
| eieregooie |
| Nou, dat is dan de Prodigy op vrijdag :) En Ferry host een LEF tent |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou, dat is dan de Prodigy op vrijdag :) En Ferry host een LEF tent |
serieus?:o |
|
|
| basvh |
jup, vrijdag prodigy op een live podium, dus zullen nog wel meer live acts worden bekend gemaakt.
verder op vrijdag:
intec area
loveland
electronation
hardarea
nl club
eurogrooves
loveland
chill
silentdisco
zaterdag:
lef area
circo loco
subliminal
concept
loveland
elctronation
hard area
eurogrooves
talent
chill
+
special area
denk dat er nog wel meer areas komen, nu nog best weinig voor dance valley begrippen |
|
|
| eieregooie |
Misschien rekenen ze toch op minder bezoekers?
Hier zijn de kaarten binnen iig :) |
|
|
| basvh |
jah maar lijkt me niet dat ze een hele prog tent gaan cancelen?
ben benieuwd wat extrema hier tegenover gaat zetten. |
|
|
| eieregooie |
| Ja true... Misschien laten ze de proggers wel naar extrema gaan :toothless |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja true... Misschien laten ze de proggers wel naar extrema gaan :toothless |
kan ik me niet voorstellen..... |
|
|
| Matthijs |
| weekendticket is binnen! :D |
|
|
| magrec |
| Dat heb ik altijd nog gemist je een podia met goede live acts. Prodidgy, basement jax, infusion, groove armada, hyrbid mwoah dat lijkt mij wel wat. Goed ik beslis pas waar ik heen ga als ik de line up van extrema en dancevalley weet. Ik ben benieuwd welke tent/organisatie de progressive muziek gaat hosten op dancevalley. |
|
|
|
|