return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
[14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen (pg. 19)
View this Thread in Original format
franzelare
ik vond de vrijdag gezelliger als de zaterdag!

ben ei en partyhardy nog tegen gekomen :D
@win
Fijn feestje gehad :)

Weer hielp enorm mee. Fijne sets gehoord van Sander van Doorn, Ronald van Gelderen, Marco V, Mauro Picotto en Armin. Alleen Preach was dikke ruk... maar ja kom maar eens in en uit de vallei zo vlak voor Armin...

Dik minpunt waren wel die flesjes water! Gewoon die van vorig jaar geven die over een paar dagen al over datum zijn. Dat vind ik wel een dikke schande van UDC!!
DjRV
Brak Brak Brak Brak.

Geweldig feest met wat kleine bijsmaakjes.
Grootste desillusie was de Main Stage. Dat hebben ze echt verneukt.
Je kon niet meer op de rotsen zitten, area was vet klein en zo goed als nergens een normaal stukje grond waar je kon dansen. Ook minder boxen. Zijn eventjes geweest bij Max Graham die errug lekker draaide, maar tot armin niet meer bij de Main geweest waardoor we toch Picotto en Marco V hebben gemist, beetje jammer. Beter gaat UDC dit volgend jaar beter doen, naar zeggen gebeurde het omdat er vorig jaar rellen zijn geweest tussen voetbal supporters maar als je daar je DV op aan gaat passen ben je verkeerd bezig imo.

Anyway, niet de DV afsluiting met mooie laserstralen vanaf de rotsblokken.

Sfeer was wel uber. Hele veel gezellige mensen, hele dag prachtig weer en veel goede muziek bij L.E.F .Ronald van Gelderen verraste door niet een standaard Trance set te draaien maar veel tech-ish achtige dingen en lekker doorknallen. Judge Jules was zwaar vet, die gast is zo onwijs goed in het bespelen van publiek, niet normaal.

Ei nog tegen gekomen die met 2 canadese chicka's was, you go player!! :D

Op naar volgend jaar!!
magrec
die rellen waren 2 jaar geleden, de mainstage is kleiner gemaakt omdat er gewoon gruwlijk weinig kaarten zijn verkocht, zonde maar te verwachten.
@win
quote:
Originally posted by magrec
die rellen waren 2 jaar geleden, de mainstage is kleiner gemaakt omdat er gewoon gruwlijk weinig kaarten zijn verkocht, zonde maar te verwachten.

Volgend jaar maar weer gewoon 1 dagje DV begin augustus. Dan kun je qua aankleding van het terrein en de stages ook het maximale eruit halen net als vorig jaar. Daar heb je als publiek zijnde toch recht op! En dan kan iedereen de dubbel DV/Extrema doen :)
magrec
precies, ik wil volgend jaar gewoon weer naar extrema & dancevalley
Filmpjes van tenaglia zijn wel vet trancefool.Echt wat je verwacht van tenaglia. Eigenlijk draait ie vooral techno/techhouse met af en toe een progressive plaat.
moogwai
Leuk report Trancefool!

quote:

Remy met een hele dikke track in het avondzonnetje:
http://www.trancefool.nl/MOV00139.MPG

Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix)
Vette plaat idd. Draaide Deep Dish ook op Extrema.
kolkiewolkie
WHOAH wat een heerlijk vet feest was dat zeg :tongue2 ! Best day of the year so far :toocool: . Ben helaas geen enkele bekende tegengekomen maar ik heb dan ook overal en nergens rondgehangen met de mexicaan (studiegenoot), van de loveland stage (waar Marnix 'best' lekker draaide) en subliminal (waar ook geniaal gedraaid werd) tot aan die goastage en de mainstage. Gewoon overal lekkere muziek, heerlijke sfeer, machtig uitzicht etc. etc.. Mainstage was inderdaad wat kleiner maar ik stond halverwege en daar had ik precies genoeg ruimte :) . Wel aanzienlijk kleiner dan 2 jaar geleden (bv. hele hardhouse-stage van destijds eraf geknipt) maar dat was te verwachten. Heb het eigenlijk niet als hinderlijk ervaren. Lekker ook hoor, zo'n toegift van 25 minuten :) .

Verder geen details nee, misschien dat er nog wat foto's volgen. Wel naar was het (te verwachten) problematische vertrek. Heb er toch anderhalf uur over gedaan van het terrein af te komen en dat was niet bepaald een ideale voorbereiding op de terugreis van 250 km (moest iemand thuisbrengen). Tjonge, zelden zo blij geweest m'n nest te zien :eek: . Volgende keer maar een heel krat red bull in de auto gooien :clown: .
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai

Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix)
Vette plaat idd. Draaide Deep Dish ook op Extrema.

Dank! :cool:
Had al het vermoeden dat het Prydz was hehe
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ben helaas geen enkele bekende tegengekomen

Ik bedacht me trouwens net dat ik nog een persoon tegenkwam die qua postuur en kop wel eens zou kunnen luisteren naar de nickname dj-alpha :D . Herkende mij niet - hetgeen ofwel kwam omdat hij het niet was of omdat ie er gewoon slecht aan toe was (persoon in kwestie zag er bezopen uit nl. :clown: ).

TranceFool
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik bedacht me trouwens net dat ik nog een persoon tegenkwam die qua postuur en kop wel eens zou kunnen luisteren naar de nickname dj-alpha :D . Herkende mij niet - hetgeen ofwel kwam omdat hij het niet was of omdat ie er gewoon slecht aan toe was (persoon in kwestie zag er bezopen uit nl. :clown: ).

Ik zie een verband :p
Donna
Heel dik feest gehad,erg gemeen weer dat je me weeris hebt ontlopen Gerd:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
Privacy Statement