|
[14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Je kan nu ook ééndagstickets voor vrijdag kopen, zou de voorverkoop zo slecht gaan? |
|
|
| eieregooie |
| Verbaast me niks, eigen schuld dikke bult :p Dat krijg je ervan als je het verplaatst. Trouwens, wie gaat er nou een dagkaart voor alleen de vrijdagavond kopen? Heeft weer lekker veel zin dit :stongue: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Verbaast me niks, eigen schuld dikke bult :p Dat krijg je ervan als je het verplaatst. Trouwens, wie gaat er nou een dagkaart voor alleen de vrijdagavond kopen? Heeft weer lekker veel zin dit :stongue: |
Wat dacht je van 99% van de members van groovecollection speciaal voor Tenaglia ;) |
|
|
| eieregooie |
| Hmm... goed punt jah :toothless |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Trouwens, wie gaat er nou een dagkaart voor alleen de vrijdagavond kopen? Heeft weer lekker veel zin dit :stongue: |
begint vrijdag gewoon om 10:00 uur?:o |
|
|
| eieregooie |
lol, ja dan gaat de camping open, maar de programmering begint toch pas later? Naja, t zal wel aan mij liggen hoor :o
:toothless |
|
|
| sndh |
| ja die begint inderdaad later, om 12:00 uit mijn hoofd. 10:00 gaat de camping open... |
|
|
| eieregooie |
| 12 uur valt me nog mee, ik dacht een uurtje of 3 op zn vroegst :) |
|
|
| zizou81 |
| i will come with my friends at dance valley.we bought a weekend ticket with camping and i understand that u can't go out till the festival is finished.please someone can tell me if we can enter with alchool and other stuff:D ? how is the control at entrance? |
|
|
| kolkiewolkie |
| Het is nog niet uitverkocht? Toch maar eens kijken wat het weer gaat doen die dag want het kriebelt wel eigenlijk :D . |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Het is nog niet uitverkocht? Toch maar eens kijken wat het weer gaat doen die dag want het kriebelt wel eigenlijk :D . |
D'r is anders ook nog wel een leuk feestje in Best die dag. Denk dat je daar in ieder geval meer NLTA's aantreft. |
|
|
| TranceFool |
| Vrijdag aanwezig :cool: |
|
|
|
|