return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
[14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen (pg. 16)
View this Thread in Original format
djcresto
Je kan nu ook ééndagstickets voor vrijdag kopen, zou de voorverkoop zo slecht gaan?
eieregooie
Verbaast me niks, eigen schuld dikke bult :p Dat krijg je ervan als je het verplaatst. Trouwens, wie gaat er nou een dagkaart voor alleen de vrijdagavond kopen? Heeft weer lekker veel zin dit :stongue:
@win
quote:
Originally posted by eieregooie
Verbaast me niks, eigen schuld dikke bult :p Dat krijg je ervan als je het verplaatst. Trouwens, wie gaat er nou een dagkaart voor alleen de vrijdagavond kopen? Heeft weer lekker veel zin dit :stongue:

Wat dacht je van 99% van de members van groovecollection speciaal voor Tenaglia ;)
eieregooie
Hmm... goed punt jah :toothless
Muppy
quote:
Originally posted by eieregooie
Trouwens, wie gaat er nou een dagkaart voor alleen de vrijdagavond kopen? Heeft weer lekker veel zin dit :stongue:

begint vrijdag gewoon om 10:00 uur?:o
eieregooie
lol, ja dan gaat de camping open, maar de programmering begint toch pas later? Naja, t zal wel aan mij liggen hoor :o

:toothless
sndh
ja die begint inderdaad later, om 12:00 uit mijn hoofd. 10:00 gaat de camping open...
eieregooie
12 uur valt me nog mee, ik dacht een uurtje of 3 op zn vroegst :)
zizou81
i will come with my friends at dance valley.we bought a weekend ticket with camping and i understand that u can't go out till the festival is finished.please someone can tell me if we can enter with alchool and other stuff:D ? how is the control at entrance?
kolkiewolkie
Het is nog niet uitverkocht? Toch maar eens kijken wat het weer gaat doen die dag want het kriebelt wel eigenlijk :D .

basd
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Het is nog niet uitverkocht? Toch maar eens kijken wat het weer gaat doen die dag want het kriebelt wel eigenlijk :D .

D'r is anders ook nog wel een leuk feestje in Best die dag. Denk dat je daar in ieder geval meer NLTA's aantreft.
TranceFool
Vrijdag aanwezig :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Privacy Statement