|
[14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
nogal logisch dat ze geen 1 dag willen. wat denk je dat ze hebben moeten investeren? alles is al geregeld, dan ga je niet terug naar 1 dag. Ook is voor bijna iedereen de camping goed bevallen ondanks dat het klote weer was.
Volgens de persberichten is de vergunning in september ingediend en in december is er overleg geweest. 2 maanden later komt de politie opeens van he het kan niet. is echt weer typisch nederland dit. Een evenement als dance valley is uniek in de wereld, iets waar we trots op mogen zijn. Omdat er waarschijnlijk een aantal snorren met de camper in frankrijk zitten kan zn evenement niet doorgaan. Moet je kijken wat voor financiele schade dit zich meebrengt: niet aleen udc maar ook de andere organisaties, en wat dacht je van de verhuurbedrijven van licht en geluid? Deze zullen ook alles om moeten gooien. Echt bespottelijk dat dit kan in Nederland, trek dan een snor ergens uit friesland vandaan ofzo die kan assisteren. |
|
|
| jp |
| DV is trouwens belachelijk duur in verhouding tot andere festivals. Ze gokken toch op de buitenlanders. 80% van de campinggasten kwam van over de grens. Die gasten kijken ook niet op een cent. DV is sowieso afhankelijk van het weer. Daarbij, de oorspronkelijke datum ligt ook te dicht tegen Mysteryland aan. Ach wat boeit het ook. Ze maken het makkelijk voor iedereen die naar Nature One willen. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
DV is trouwens belachelijk duur in verhouding tot andere festivals. Ze gokken toch op de buitenlanders. 80% van de campinggasten kwam van over de grens. Die gasten kijken ook niet op een cent. DV is sowieso afhankelijk van het weer. Daarbij, de oorspronkelijke datum ligt ook te dicht tegen Mysteryland aan. Ach wat boeit het ook. Ze maken het makkelijk voor iedereen die naar Nature One willen. |
ML=50 euro voor cheap ass area's en een wanky line-up. nah geef mij dan maar DV 70E, goede area's, de beste dj's en gegarandeerd relaxt publiek + dito sfeer en geen haaardstyl volk.
Trouwens of een festival nu 50 of 70 kost maakt voor mij niet uit. je weet toch dat je veel geld kwijt bent. voor 20 euris ga ik niet lopen janken. Dan drink je 4 pilsjes minder of voor de poort eet je ff snel heerlijke bammetjes gesmeerd door moeders zodat je niet zoveel snacks hoeft te eten. |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by basvh
ML=50 euro voor cheap ass area's en een wanky line-up. nah geef mij dan maar DV 70E, goede area's, de beste dj's en gegarandeerd relaxt publiek + dito sfeer en geen haaardstyl volk.
Trouwens of een festival nu 50 of 70 kost maakt voor mij niet uit. je weet toch dat je veel geld kwijt bent. voor 20 euris ga ik niet lopen janken. Dan drink je 4 pilsjes minder of voor de poort eet je ff snel heerlijke bammetjes gesmeerd door moeders zodat je niet zoveel snacks hoeft te eten. |
Hmmm..ben persoonlijk meer in voor de "cheap ass area's" op ML. ML is imo ook meer kwaliteit en DV kwantiteit.
Maar who am I :D. Gewoon weer lekker deze zomer aan de Oostelijke kant de grens over :) |
|
|
| jp |
Er is dus nog géén beslissing genomen. Niets staat daadwerkelijk vast :eek:
http://dance.phono.nl/displayarticle2880.html
Waarom is ML wel uitverkocht (50000 daadwerkelijk verkochte kaarten) en moet UDC met kaarten smijten? Men heeft wel door hoe het zit. Dance Valley is net als Loveparade al lang over haar hoogtepunt heen ;)
En sfeer... ik kan me een enorme vechtpartij herinneren bij de HQ area :p |
|
|
| basvh |
wat ik miste op mysteryland was het gevoel van: jeeeeah 1 maal perjaar mysteryland we gaan los als een gek. Dit was bij dens valley ondanks de modder wel aanwezig.
ach tis wel jammer dat het zo moet met dance valley dit jaar.... verhaal heeft natuurlijk ook wel 2 kanten. waarheid ligt as always ergens in het midden |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
Moet je kijken wat voor financiele schade dit zich meebrengt: niet aleen udc maar ook de andere organisaties, en wat dacht je van de verhuurbedrijven van licht en geluid? Deze zullen ook alles om moeten gooien. Echt bespottelijk dat dit kan in Nederland, trek dan een snor ergens uit friesland vandaan ofzo die kan assisteren. |
T lijkt me dus juist dat t meer kost om t te verplaatsen dan om een dagje af te lassen... |
|
|
| M_Peror |
Krijg net een enquete van Extrema in de electronische brievenbus. Blijkbaar overwegen ze daar om Outdoor en/of Solar Weekend te verplaatsen vanwege het gezever met Dance valley.
Ze (= UDC) maken een lekker potje van de jaarlijkse zomer-partyagenda op deze manier. :rolleyes: |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Krijg net een enquete van Extrema in de electronische brievenbus. Blijkbaar overwegen ze daar om Outdoor en/of Solar Weekend te verplaatsen vanwege het gezever met Dance valley.
Ze (= UDC) maken een lekker potje van de jaarlijkse zomer-partyagenda op deze manier. :rolleyes: |
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maga...2&news=27405067
leest uzelf wijs ;) |
|
|
| Dj_Day-V |
Hmmm, ik hoor net wat de anthem is :p
:-X |
|
|
| basvh |
DVD van vorig jaar is best relaxed vooraal de laatste 10 min van PVD op dvd-kwaliteit.
Zo dadelijk die van 2004 eens checken! |
|
|
|
|