|
[14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| wat is nu de extra stage ? |
|
|
| @win |
| Lees de vorige pagina, Carl Cox en kornuiten. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by @win
Lees de vorige pagina, Carl Cox en kornuiten. |
Mooi zo, dan is de keuze helemaal eenvoudig gemaakt. Best it is. |
|
|
| basvh |
| vrijdag, tenaglia, 9 uur lang |
|
|
| magikb |
| quote: | Originally posted by basvh
vrijdag, tenaglia, 9 uur lang |
are you serious? :eyes:
Tenaglia's marathon sets are insanity. Longest I managed to hold out for his set was 12 hours. He continued to play for an additional 5 or 6 after I left the club. |
|
|
| magrec |
| Zou hem heel graag willen horen maar ga er geen weekend ticket voor komen, hij komt vast nog wel een keer. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by magrec
Zou hem heel graag willen horen maar ga er geen weekend ticket voor komen, hij komt vast nog wel een keer. |
Volgens hemzelf draait hij hierna nooit meer in NL, dus... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by @win
Volgens hemzelf draait hij hierna nooit meer in NL, dus... |
Waar staat dat? Ja ok het staat in dat persbericht maar uitspraken van UDC in een persbericht zou ik niet al te serieus nemen. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by @win
Volgens hemzelf draait hij hierna nooit meer in NL, dus... |
Dat is natuurlijk onzin, als er een leuk feest en hij krijgt genoeg doekoe zittie gewoon weer in 0031 |
|
|
| @win |
| Het heeft ook eeuwen geduurd om hem hier te laten draaien, dus de kans dat hij hier nog een keer komt draaien is klein en als hij nog komt dan gaat daar vast nog een paar jaar overheen. Maar goed wie weet... |
|
|
| slinkyhead |
couple of quick questions, was last year a sell-out in the end? I remember a couple of the tents being busy but for example ferry on the main stage was quite quiet altho the weather may have had something to do with it!
Also, how much do you guys reckon Extrema and Love Parade will affect attendance this year. Those of you that went last year are you planning to attend this year? |
|
|
| eieregooie |
I dont think itll sell out... A lot of ppl that went last year are going to Extrema and the Love Parade...
And if it does sell out, it will be in the last week or so, depending on the weather. |
|
|
|
|