|
In Search Of Sunrise 5 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
OK, cd 1 volledig beluisterd: kwaliteit van de tracks is wel vrij goed, meeste konden me wel bekoren, maar het mixen is idd echt wat het zou moeten zijn, vooral in het eerste deel, tunes komen ook vaak nogal hard in ... de flow ontbreekt ook wel in't begin, na een tijdje betert dat wel. Cd 2 heb'k nog niet volledig beluisterd, ...
Qua trackselection zit deze cd dus wel snor (tunes zijn terug opnieuw meer ISOS gericht), als hij nu ook maar wat meer aandacht aan het mixen besteed had :( |
|
|
| diddi |
Ik moet een eerdere post van Jasper bijstaan. Als je jaren beste dj was, je beschikt over het beste dj-materiaal, de meest recente vinyls, promo's in je bezit hebt, enzovoort, dan mag je wel topkwaliteit eisen.
Deze release is mss niet super, en dan mag dat ook gezegd worden denk ik. De overgrote meerderheid van de tiësto-fans zijn imo nog steeds Trance luvers. Ik kan me niet inbeelden als je puur mainstream luistert, je regelmatig compilaties van Tiësto koopt. Want zo mainstream zijn alle compilaties niet.
Tiesto vind ik nog steeds een steengoede dj qua stijl en techniek, no doubt about that. Iedereen maakt daarentegen wel eens fouten, maar met zijn ervaring, kennis, gevoel, etc, moet je het beste van je jezelf eisen en een topproduct op de markt brengen. Mss was de tijdsdruk te groot, of waren er andere problemen, wie weet...
Een gemiste kans mss, maar Tiesto is ook maar een mens hè ;) |
|
|
| TOR |
ik had mijn vorige post eigenlijk enkel gebaseerd op cd1..
cd2 is toch een stuk zwakker qua atmosfeer, ritme en structuur, merk ik nu :nervous: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
cd2 is toch een stuk zwakker qua atmosfeer, ritme en structuur, merk ik nu :nervous: |
alle TOR jong, ge moet ni zoveel verwachten he. Gewoon allemaal lekkere nummerkes na mekaar gespeelt he :p |
|
|
| Devil_Dante |
| Ik ben geen isos specialist ofzo (kheb alleen 4 & 5 geluisterd), maar kmerk wel op dat ISOS 5 meer 1 geheel is dan ipv tracks gespeeld worden. Kvond de tracks van isos 4 wel super, maar het klonk wat minder leuk. Ik merk dat er wel degelijk meer "flow" is in isos5 |
|
|
| Blue Sky 99 |
CD 2 verder aan't beluisteren:
Damn Tijs, why do you even try to mix in an Özgür tune if you know you can't handle it? :whip: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
CD 2 verder aan't beluisteren:
Damn Tijs, why do you even try to mix in an Özgür tune if you know you can't handle it? :whip: |
rofl, nail on the head :)
en Devil_Dante... goeie flow :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
wtf zeg :eek: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
rofl, nail on the head :)
| Grr, mij stelt hij hier nu toch ook wel teleur hoor :(
CD 1 viel nog best te pruimen, track selection is af (ISOS-sfeer hangt wel degelijk in de lucht), flow komt er na een tijdje wel, enkele overgangen kunnen idd beter (ze komen vooral te hard in naar mijn mening) maar kom ...
CD 2 daarentegen verknalt het voor mij toch wat ... de samenhang is zo goed als weg, de trackselection is heel wat minder en bij de overgang van Estuera's track naar Irony gaat hij echt wel in de fout :nervous: |
|
|
| Devil_Dante |
| quote: | Originally posted by Phortastic
rofl, nail on the head :)
en Devil_Dante... goeie flow :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
wtf zeg :eek: |
Ik bedoel dat er meer sprake is van "flow" in isos 5, kheb nie gezegd dat die goed is. :p |
|
|
| Meltoz |
| Goe gemixt of ni, heb de cd spijtig genoeg nog nie kunnen beluisteren of gevonden :o, maar ik ga alleszins naar het feesje op 3 juni in Amsterdam, tickets hiervoor zijn ook net besteld en heb er een héél goed gevoel bij, dat ik van dit Tiesto feesje ook weer (TIC en TIC 2) ga genieten :D :happy2: |
|
|
| IgnazZio |
Stomme vraag:
Hoe kommet da jullie al kunnen luisteren? CD is toch nog ni uit dacht ik? Of loop ik weer achter :D |
|
|
|
|