return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
In Search Of Sunrise 5 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Ik zou ervan uitgaan dat hij fake is, hij gaat zichzelf toch niet compleet belachelijk maken? :nervous:

Haha, It's Tijs after all :p

Outstanding trackselection, poor mixing...

Nuja, ik hoop dat het nie té erg is... ISOS 4 vond ik best wel nog aanvaardbaar qua mixen, wat enkele mierenneukers ook mogen beweren...
The Freezzz
quote:
Originally posted by Bertn
zal prolly wel fake zijn. tiesto mixt niet altijd even goed, maar tis ook geen amateur he.

Dat lijkt me niet, dan moeten de samples ook fake zijn. Dr zitten een aantal exclusieve tracks bij die niet (volledig) te downloaden zijn. Dus ik denk dat het de echte is.

Tis trouwens niet zo dat elke overgang niet om aan te horen is, maar dr zitten wel een aantal hele grote missers bij.
Push2005
Ik ben het aant downen... Maar het moet toch simpel te horen zijn ?

Tiësto beweert dat de AM - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix) nooit released zal worden; wel check het op de cd. Is het de exclusieve mix dan zal deze cd wellicht de echte zijn; is het de normale remix dan zal het wel fake zijn...
Phortastic
quote:
Originally posted by The Freezzz

Tis trouwens niet zo dat elke overgang niet om aan te horen is, maar dr zitten wel een aantal hele grote missers bij.

lol dat moest er idd nog bijkomen ja.. Dat ALLE overgang lijken alsof ze door men bomma van 89 gemixt zijn... Komaan dude, dit is huilen met de pet op. Tiesto staat nu definitief op men cash-in lijstje samen met Dj Dean enzo :o

en het is real hoor, of denk je nu echt dat er iemand de samples aan mekaar heeft zitten mixen? Zo klinkt het idd bij momenten wel ja :nervous:
Zehra
ach who cares?

wacht gewoon op de official release eh :)
Push2005
quote:
Originally posted by Zehra
ach who cares?

Tja, het is wel zo da IEDEREEN die cd checked; of je nu tiësto hater of worshipper zijt; de meesten zullen da wel uitluisteren uit nieuwsgierigheid :p

Hij was wat respect aant het terugwinnen de laatste maandjes; maar als dit een flop is zalt wel de fatal flaw zijn :D
Phortastic
dit is de official release. Zo gaat ie ook in de winkels liggen.
Kijk maar eens in New releases discussion naar de isos5 thread, daar waren paar dagen terug al mensen die de promo hadden (michaelboogerd (wat een nick trouwens :p), Ian, etc). Was met isos4 ook zo.
The Freezzz
en daarbij komt nog dat ze een gelimiteerd aantal cd's verkocht hebben bij de WMC...
Phortastic
quote:
Originally posted by The Freezzz
en daarbij komt nog dat ze een gelimiteerd aantal cd's verkocht hebben bij de WMC...

idd...

echt ik kan er nog ni bij wa tiesto hier heeft aangevangen. Dan heeft ie met zijn status zo een mogelijkheden om super exclusieve tracks (die ook nog zeer goed zijn) te gebruiken en dan doet ie er DIT mee :nervous: :nervous:

Ik hoop echt dat ie hier zoveel kritiek krijgt op zen eigen forum bijvoorbeeld dat ie misschien zelf eens gaat nadenken wtf ie bezig is.

Enkel een coke verslaving ontbreekt nog om een 2de Oakie te hebben....
Magistrate
nuja, ff zeggen, dat mixen is nu ook niet zo afschuwelijk he, er zijn enkel een paar overgangen die een stuk minder zijn, maar al bij al valt het wel mee. op cd 2 zijn alle mixen trouwens behoorlijk.

tis alleen maar een feit dat de gemiddelde mixes die nu nog over blijven in de beta dj contest beter gemixt zijn...

Phortastic
Oh het zijn maar een paar overgangen die op nix trekken.

Conclusie: goed werk tiesto, op naar isos6 makker :rolleyes:
Kaidreas
^BAN, all his replies are so negative :rolleyes:
wacht mss gewoon op de officiele release ke dude, dus stop nu ff met 500 keer te herhalen dat er trainwrecks tussen zitten. :rolleyes:

"this new james holden track sounds soooooo out of sync(of wat is het)" maar dat is de bedoeling ws e... :rolleyes: mss was het tijs zen bedoeling ook om trainwrecks temaken
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement