return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
In Search Of Sunrise 5 (pg. 15)
View this Thread in Original format
djcresto
mooie quote van Tiesto die echt wel betrekking heeft op deze topic:

"T: Yeah, I see myself as a risky mixer because I think if you mix very clean, that's great for like 3% of the audience, but the other 97% who don't have a clue about mixing tracks, they want to hear the mix. So, I like them to hear the mix, so they know there's a new track coming in."
Push2005
Het interview is erg goed afgenomen vind ik :)
Een quote uit MD:
quote:
Originally posted by THE_Chris
Fighting aside, that was a great interview. We need more like that rather than your generic bull interview that we get so much of. Im sick of interviews where basically the interviewer is licking the arse of the DJ the whole time.

:D

Als je in't groot debat wil meedoen --> http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=339479 :p

Grappig idd dat ook Tiësto de New Cd/Releases thread komt lezen
Transfusion
Leuk interview om te lezen :)
emma
quote:
Originally posted by Transfusion
Leuk interview om te lezen :)

ja, vond ik ook.

& ik vind de cd ook gewoon erg relaxed
zeker 't begin van eerste cd, krijg ik een happy-gevoel van.
Eagle`
quote:
Originally posted by djcresto
mooie quote van Tiesto die echt wel betrekking heeft op deze topic:

"T: Yeah, I see myself as a risky mixer because I think if you mix very clean, that's great for like 3% of the audience, but the other 97% who don't have a clue about mixing tracks, they want to hear the mix. So, I like them to hear the mix, so they know there's a new track coming in."

:stongue: :stongue:

Dit moet zowat het grootste bs antwoord geweest zijn ooit ofzo, straks gaat ie zijn mixen nog als kunst verheffen ...

What's the point van mixen dan nog, waarom fader slammed ie gewoon niet int vervolg met ne casual "ga en vermeninigvuldig u" af en toe der tss door.
Push2005
quote:
Originally posted by Eagle`
:stongue: :stongue:

Dit moet zowat het grootste bs antwoord geweest zijn ooit ofzo, straks gaat ie zijn mixen nog als kunst verheffen ...

What's the point van mixen dan nog, waarom fader slammed ie gewoon niet int vervolg met ne casual "ga en vermeninigvuldig u" af en toe der tss door.

Tja, het is nu eenmaal zijn stijl; en vroeger (1999) mixte hij ook al zo ze... Leer er mee leven of luister niet naar hem ;)

Trouwens, ze kappen altijd op het mixen van Tiësto. Heeft er al iemand ooit eens een dj set van Dj Rush gehoord ? Die man staat óók ergens in de betere helft van de dj top en hij smashed letterlijk zijn faders. Hij mixt niet en laat alles maar in het honderd lopen. Hij noemt dat ook "energieker"... Kheb daar de mensen eigenlijk nog maar amper kritiek op weten geven...

Iedere dj mixed op zijn manier, das voor een stuk ook persoonlijk hé ;) Dj's enough out there dus kies diegene die u aanstaan :p

Trouwens eagle, persoonlijk hoor ik het ook graag als de nieuwe track er ietsje harder inkomt :clown: ... it's a matter of taste... zelfs op da vlak.
Eagle`
quote:
Originally posted by Push2005

Trouwens eagle, persoonlijk hoor ik het ook graag als de nieuwe track er ietsje harder inkomt :clown: ... it's a matter of taste... zelfs op da vlak.

ik heb zo en verhaal opgevangen van Real ;), ma is toch wel dag en nacht verschil tss de manier waarop ge eqed en trainwreckend nen track inbrengt
Real
quote:
Originally posted by Eagle`
ik heb zo en verhaal opgevangen van Real ;)

Wablift?
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005

Trouwens, ze kappen altijd op het mixen van Tiësto. Heeft er al iemand ooit eens een dj set van Dj Rush gehoord ? Die man staat óók ergens in de betere helft van de dj top en hij smashed letterlijk zijn faders. Hij mixt niet en laat alles maar in het honderd lopen. Hij noemt dat ook "energieker"... Kheb daar de mensen eigenlijk nog maar amper kritiek op weten geven...

die vergelijking gaat niet echt op. men mixt techno niet op dezelfde manier als trance he. zeker niet de techno die meneer rush draait. daar gaat het gewoon om alle release en gain open te gooien, en gewoon maar wat te beuken.
Phortastic
en den uitleg over zen edgy mixing is allemaal leuk en ik ga der ook mee akkoord dat dat idd voor trance livesets misschien beter is en meer energiek is maar dat neemt niet weg dat je dat best niet moet doen voor een studiomix als ISOS 5 he... Dat werkt gewoon niet imo.

DJ Sid
quote:
Originally posted by Real
Boeeeeeeeeeee stomme Tosti. :(

De sampler valt serieus tegen vind ik.

², kga em bijgevolg ook niet kopen, hij had betere selecties kunne make imho, ma dit is geen 20€ waard.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic
en den uitleg over zen edgy mixing is allemaal leuk en ik ga der ook mee akkoord dat dat idd voor trance livesets misschien beter is en meer energiek is maar dat neemt niet weg dat je dat best niet moet doen voor een studiomix als ISOS 5 he... Dat werkt gewoon niet imo.

.

En inderdaad, what's next? Een supersmoothe naadloze mix is minder waard dan een ruwe overgang die qua beatmatchen en harmonie verre van goed zit? Komaan hé :rolleyes:

En ik heb Rush al live gehoord op ILT, en das technisch pakken beter dan Tosti hoor. En die 2 stijlen kan je trouwens écht niet vergelijken met elkaar op gebied van mixen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Privacy Statement