return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
In Search Of Sunrise 5 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ Sid
2x jonas :crazy: :crazy: :crazy:

ontopic: het luisteren waard denk ik, hopelijk goed gemixt :-)
Bertn
ozgur can - irony??
Tomorrow Traxx
Der staan idd precies een paar zeer goede op, om naar uit te zien! :toocool:

... en wat da goed gemixt betreft, daar ben ik van overtuigd!
mrcanon
Het ziet er naar uit dat deze cd een waardige opvolger zal zijn. ISOS 4 vond ik alleszinds heel goed, erg goede platenkeuze. Kijk er al naar uit om deze te beluisteren.
CygnusX
Proficiat Jonas :)

quote:
Originally posted by Phortastic
Misschien kan Cygnus alle posts moven over dit onderwerp die in cd comp thread staan :)

Dat gaat dan problemen geven, omdat de meeste posts uit die andere thread gemaakt zijn voor de eerste post uit deze thread.
diddi
Ken er niet veel nummers van, maar kga die cd zeker halen. En het zal wel ok gemixt zijn... :D
krikke
Ondanks dat den Tijs wat uit onze gratie is gevallen, blijven z'n ISOS toch klassevolle mixen (vooral den 3 !!!!). Dus deze halen we ook zeker, hopend dat hij even goed of beter is dan z'n 4 voorgangers :tongue3
Blue Sky 99
Al een paar plaatjes beluisterd:

A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix)

Standaard progtrance, kon me weinig bekoren, brengt wel een zomers gevoel met zich mee en heeft een vrij mooie gebroken vocal maar verveelt al gauw.

Electro Prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix)

Wazige track, wat deze op ISOS komt doen weet ik niet zo direct, mss moet deze nog groeien ...

Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix)

Had deze beter verwacht maar deze valt toch al meer te pruimen dan de vorige tracks.

Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Club Mix)

Beste van de vier tracks tot nu toe, al kan Dekay zeker nog wel beter.

Al bij al dus een vrij teleurstellend resultaat, al blijft het natuurlijk afwachten hoe alles in z'n geheel gaat klinken. Het :nervous: gevoel is ondertussen wel meer en meer gaan overheersen bij mij.
Push2005
Ik vind dat de platen eigenlijk niet zo 'zomers' klinken als op Isos 4; maar goed, kmoet er nog veel horen natuurlijk
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Push2005
Ik vind dat de platen eigenlijk niet zo 'zomers' klinken als op Isos 4; maar goed, kmoet er nog veel horen natuurlijk

Zelfs bij vier overheerst dat gevoel niet als je hem met drie vergelijkt. Maar da's eigen smaak natuurlijk. Ik hoop maar dat het goed komt met deze :nervous:

Dj LPG
Ik vond de 4 allesinds goed dus ik koop deze waarschijnlijk ook:)
djcresto
ach de tracks en een mix vergelijken is ook vrij moeilijk. De kunst is om ook de mindere tracks in de mix super te doen klinken...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement