|
[03-06-2006] In Search Of Sunrise 5 Celebration Party - HMH, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj pdv |
Na een verschrikkelijke goed feest van vorig jaar moet ik hier natuurlijk weer bij zijn.
Het wordt voor mij trouwens 3 keer HMH binnen 3 maanden. :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| net 2 kaarten besteld:crazy: :eyespop: :D :wtf: :toocool: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Unique2701
jij en 'tosti' :conf: |
I'm very openminded :stongue: |
|
|
| Asperge |
| Vandeweek ook maar eens kaarten bestellen.:D |
|
|
| moogwai |
Wil ik ook zeker niet missen
| quote: | Originally posted by dj pdv
Het wordt voor mij trouwens 3 keer HMH binnen 3 maanden. :D |
Voor mij ook... Armin, Ferry, Tijs here we come :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by moogwai
Wil ik ook zeker niet missen
Voor mij ook... Armin, Ferry, Tijs here we come :) |
Ook voor mij Armin, Ferry en Tijs:eyespop: |
|
|
| jp |
| Mooi want je houdt altijd wel een paar muntjes over ;) |
|
|
| Loraine |
| Khoorde vandaag dat een huwelijk van vrienden mogelijk uitgesteld wordt, dus best kans dat ik ook hiernaartoe ga :D |
|
|
| drpeer_holland |
| Kaartjes zijn besteld ;) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Loraine
Khoorde vandaag dat een huwelijk van vrienden mogelijk uitgesteld wordt, dus best kans dat ik ook hiernaartoe ga :D |
tosti gaat toch sowieso voor het huwelijk..:D, of moest je getuigen? |
|
|
| Muppet |
| Kaartjes besteld, heb er zin an! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
tosti gaat toch sowieso voor het huwelijk..:D, of moest je getuigen? |
HAHHAHAHHAHAHHAHA :haha: :haha: |
|
|
|
|