|
[03-06-2006] In Search Of Sunrise 5 Celebration Party - HMH, Amsterdam (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| quote: | Originally posted by Ferry 0
@24 @win 25 Ferry_0 |
Huh? wat lul jij nou... ik ben er niet bij hoor :D |
|
|
| Jimmyplash |
tomorrow!!!! :eyespop: :eyespop:
anybody knows if this show will be transmition online??? :conf: |
|
|
| kokkenmaster |
I hope so...
Then I can:
* attend to it
* download it
* enjoy it afterwards |
|
|
| Mighty Johnny |
| has anybody one ticket over?? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
has anybody one ticket over?? |
1 left.
Check your pm. ;) |
|
|
| dj pdv |
Mensen ik moet zeggen dat ik er erg veel zin in heb. Zeker met in me achterhoofd de herinnering van vorige jaar.
En wat nog positiever is Tijs is vrijgezel!:D
(Dus hij heeft weer energie genoeg om te knallen) |
|
|
| Muppet |
Weet iemand heel misschien de tijden van de verschillende dj's?
tiesto wss van 00.00-06.00?? of eerder?
en ook de vraag of dit wordt uitgezonden, ik hoop het echt! (die avolon set is nie echt goede kwaliteit:-(
Greetz Marco
p.s: Zin in vanavond!!!!!!!!!! |
|
|
| MennoB |
| Progression opent iig. Tiesto zal wel van 12 tot 6 draaien. Of misschien tot 7, want er wordt nergens vertelt wie de avond afsluit. |
|
|
| HardKiller |
22:00 - 01:00 Progression
01:00 - 07:00 Tiësto
Meen ik gelezen te hebben :) |
|
|
| eieregooie |
| Ik is er niet bij btw :( |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by HardKiller
22:00 - 01:00 Progression
01:00 - 07:00 Tiësto
Meen ik gelezen te hebben :) |
tnx, had wel zoiets verwacht, alleen dan wel dat Tiësto niet zou eindigen maar er nog een dj na zou zetten, ach ja, maakt me weinig uit. Gaat me om die sfeer, en als ik de tracklist zag van avulon:crazy: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik is er niet bij btw :( |
Waarom niet? |
|
|
|
|