return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
[03-06-2006] In Search Of Sunrise 5 Celebration Party - HMH, Amsterdam (pg. 9)
View this Thread in Original format
Unique2701
Ik heb er ook veel zin in :D


edit: geen live stream toch?
Freezel
quote:
Originally posted by Unique2701
Ik heb er ook veel zin in :D


edit: geen live stream toch?


Geen livestream nee. Zie je vanavond ;)
DjRV
Hoe was het kerels (en dames)?

En hoe deden de jongens van Progression het ?
Freezel
Was wel lekker feestje, ging er heen met geen verwachtingen en vond Tiesto een toch lekker setje draaien :)
MennoB
Tiësto draaide gewoon Axwell and Steve Angello - Why!! :eyespop:

Verder draaide hij wel een lekker setje!!
Zand|Man
Ik vond het maar een karig feestje. Ik had er meer van verwacht. Vorig jaar was de isos 4 release party uber geil, maar dit jaar nee. Een paupere bedoeling met zo af en toe wat leuke nummers. Vooral op het einde alleen maar beuken, die tijd heb ik wel gehad. De opening was een kale bedoeling. Ik had wel iets van vuurwerk verwacht of iets speciaal waarmee de nacht toch echt begon. Lag het aan mij of zocht tijs amper contact met het publiek, terwijl hij dat normaal wel doet? Kreeg meer de indruk, dat hij er niet echt veel zin in had. Ik ben er overuit ik ga niet meer speciaal naar tijs.

Trouwens de heren van progression? vond ik ook maar niks, beetje de hitjes van isos 4 te spaaien. Mij zul je de volgende keer toch meer zien op club/house party's of leuke techno feestjes
DjRV
quote:
Originally posted by Zand|Man
Ik vond het maar een karig feestje. Ik had er meer van verwacht. Vorig jaar was de isos 4 release party uber geil, maar dit jaar nee. Een paupere bedoeling met zo af en toe wat leuke nummers. Vooral op het einde alleen maar beuken, die tijd heb ik wel gehad. De opening was een kale bedoeling. Ik had wel iets van vuurwerk verwacht of iets speciaal waarmee de nacht toch echt begon. Lag het aan mij of zocht tijs amper contact met het publiek, terwijl hij dat normaal wel doet? Kreeg meer de indruk, dat hij er niet echt veel zin in had. Ik ben er overuit ik ga niet meer speciaal naar tijs.

Trouwens de heren van progression? vond ik ook maar niks, beetje de hitjes van isos 4 te spaaien. Mij zul je de volgende keer toch meer zien op club/house party's of leuke techno feestjes


Aan je post te zien viel het tegen omdat je verwachtings patroon nog al hoog was.
Zand|Man
quote:
Originally posted by DjRV
Aan je post te zien viel het tegen omdat je verwachtings patroon nog al hoog was.


Ik geef eerlijk toe dat mijn verwachtingen hoog waren ja, maar dat weerhoudt me er niet van dat ik het tegen vond vallen vooral het einde.
Muppet
Nu ook mijn reactie op het feestje;

was rond 23.30 binnen, zeer lang bezig geweest om muntjes te halen-->1 gast haalde voor 200 euro muntjes met 20 euro biljetten(witwassen heet da volgens mij). Daarna de zaal in gelopen. Het was al lkkr druk maar wel genoeg ruimte om te bewegen en dansen, wat positief was. Vond de aankleding een beetje karig...had er iets meer van verwacht eerlijk gezegd, was zelfs minder aankleding dan 3 december, lijkt wel alsof tiesto terug wil naar de basics.

Rond 00.30 begon Tiesto en hij begon meteen goed hard, iig, met echte trancers zoals Helsinki Scorcin, die ik pas veel later verwacht had. Je had meer de set van 3 december als ISOS set kunnen geven, aangezien hij er flink op los ging nu. Verder bleef hij stevig doordraaien, met o.a nieuwe miday/marry go wild/zeeeer vet rmx van Bronksy beat (blijkbaar Axwell and Steve Angello-Why!). Maar zoals Zand|Man al aangaf, hij zorgt wel weinig contact met het publiek, was veel in zichzelf bezig, maar ik stoorde me er eigelijk nie aan...was gewoon een lkkr setje. Bonuspinten voor hem voor het draaien van Mindcircus, Moonlight en Voyage, tering, ik had Moonlight verw8, maar die 2 andere niet:-)...heerlijk weer classics horen:-).

Verder vrouwengehalte was nie verkeerd, zelfs halve porno show gezien achter mij op een gegeven moment, stuk of 6 mensen echt lol aan het hebben waarbij alles te zien was.

al met al een geslaagd feestje

8/10
Unique2701
Vond Tijs wel lekker draaien, alleen op het einde idd een beetje teveel gebeuk. Mindcircus had ik echt niet verwacht dat was echt kicken! La Noche ook niet maar ook zo een heerlijke plaat. Ik had zowieso geen vuurwerk enzo meer verw8, volgens mij probeert Tijs het weer een beetje bescheiden te houden.. Sound of Progression voor het eerst live voor mij, had er maar zo'n 3 kwartier van te pakken gekregen maar het was wel een stuk beter dan ik had verw8. De afgelopen paar opwarm setjes voor Tijs waren dan ook behoorlijk bagger :p Voor de rest gewoon veel lol gehad.. ennuh zag ik nou JP??

Oh en waren er nog mensen helemaal tot het einde gebleven? Ik hield het uit tot zo 6.30 en was toen ging ik naar huis... Ging er uberhaupt nog wel iemand afsluiten?

MennoB
Tiesto sloot zelf af om 7 uur.
Unique2701
Zou Phynn niet afsluiten?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement