return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
[03-06-2006] In Search Of Sunrise 5 Celebration Party - HMH, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
Mindphaser
kaarten zijn onderweg :)
Matthijs
quote:
Originally posted by Mindphaser
kaarten zijn onderweg :)


Nou maar hopen dat je ze ook binnen krijgt. Ik vind het eigenlijk toch te belachelijk voor woorden dat ze die kaarten niet aangetekend opsturen.
ZZandirt
quote:
Originally posted by Matthijs
Nou maar hopen dat je ze ook binnen krijgt. Ik vind het eigenlijk toch te belachelijk voor woorden dat ze die kaarten niet aangetekend opsturen.



en dat voor die prijs!!!!!


gewoon roepen dat je ze niet hebt gehad\...... , dreigen met rechtzaak en hoppa, je hebt er weer vier... ghehehe


ons wetboek is geweldig :haha:
Remy D
net kaarten besteld.. wohooo
dj_spare
kaarten binnen :D
MennoB
Mijn kaarten zijn ook binnen..!

Op elke kaart staat trouwens hetzelfde kaartnummer op.. alleen staat er 4x achter. Komt dit omdat ik er in een keer 4 heb besteld en dat het kaartnummer dus eigenlijk een soort van order nummer is?
jp
4x is het verwachte aantal trainwrecks per uur :toothless
Muppet
quote:
Originally posted by jp
4x is het verwachte aantal trainwrecks per uur :toothless


das iig al beter dan het album:)
jp
Daar kan ik geen oordeel over geven :p
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Daar kan ik geen oordeel over geven :p



is het echt zo slecht? objectief gezien dan?

jp
Kijk, ik trommel af en toe stiekem mee met een Tiesto track. Ook zal je me op dit feest tegenkomen. Het kan namelijk best weleens erg gezellig worden. Maar die gozer blijft een kwal, z'n sets zijn saai en elke track die hij maakt is echt te simpel voor woorden.

Vergelijk het met hardstyle: iedereen gaat er los op en je moet zo'n plaat wel kunnen maken maar voor de rest is het eigenlijk hersenloze bagger. Daarom kun je van Tiesto tracks overigens ook heel makkelijker hardstyle edits maken. Het veschil is wel, dat je bij hardstyle kiest voor hersenloze muziek omdat je simpelweg los wilt gaan.

Bij trance verwacht ik iets anders, zeker bij een DJ die zogenaamd zo goed is. Hij is gewoon een simpele plaatjesdraaier die toevallig populair is. Dat verdient hij i.m.h.o. niet, andere DJ's werken er veel harder voor en krijgen die waardering niet. Z'n concurrenten zijn veel serieuzer met muziek bezig. En dan heb ik het over Armin en Paul.

Vroeger was alles beter, vroeger was Tiesto beter. Sinds einde 2000 loopt ie de kantjes eraf. Duidelijk iemand die niet met populariteit om kan gaan. Hij wilt zich gewoon niet meer bewijzen door goede sets of te experimenteren wat Armin en vooral Paul na jaren nog steeds doen.
Muppet
quote:
Originally posted by jp
Kijk, ik trommel af en toe stiekem mee met een Tiesto track. Ook zal je me op dit feest tegenkomen. Het kan namelijk best weleens erg gezellig worden. Maar die gozer blijft een kwal, z'n sets zijn saai en elke track die hij maakt is echt te simpel voor woorden.

Vergelijk het met hardstyle: iedereen gaat er los op en je moet zo'n plaat wel kunnen maken maar voor de rest is het eigenlijk hersenloze bagger. Daarom kun je van Tiesto tracks overigens ook heel makkelijker hardstyle edits maken. Het veschil is wel, dat je bij hardstyle kiest voor hersenloze muziek omdat je simpelweg los wilt gaan.

Bij trance verwacht ik iets anders, zeker bij een DJ die zogenaamd zo goed is. Hij is gewoon een simpele plaatjesdraaier die toevallig populair is. Dat verdient hij i.m.h.o. niet, andere DJ's werken er veel harder voor en krijgen die waardering niet. Z'n concurrenten zijn veel serieuzer met muziek bezig. En dan heb ik het over Armin en Paul.

Vroeger was alles beter, vroeger was Tiesto beter. Sinds einde 2000 loopt ie de kantjes eraf. Duidelijk iemand die niet met populariteit om kan gaan. Hij wilt zich gewoon niet meer bewijzen door goede sets of te experimenteren wat Armin en vooral Paul na jaren nog steeds doen.


In grote lijnen kan ik me hierin vinden, alleen vind ik wel dat Tiesto de laatste keer dat ik hem zag goed bezig was (3 december). Kijk, wat gewoon goed is van Tiesto is dat hij een publiek kan aanvoelen en daarop kan draaien. In dit is hij 1 van de beste, en zoals bijna met elke stijl van muziek, door populariteit wordt je hoogwaardig, en maak je mindere muziek. Maar Tiesto live, nog steeds de top van de wereld.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement