return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
[03-06-2006] In Search Of Sunrise 5 Celebration Party - HMH, Amsterdam (pg. 4)
View this Thread in Original format
jp
Kwamen er eigenlijk nog gast DJ's? Heb me er nog niet zo in verdiept *shame*
drpeer_holland
Kaarten zijn binnen en heb er zin in, hopelijk komen er ook nog gast dj's :) zoals Mark Norman :D
Ouwe Dwaas
kaarten vandaag ook binnengekregen:)
@win
Progression schijnt te openen tot 1 uur.
MennoB
**UITVERKOCHT**

Maar, mocht er nog iemand 2 kaarten hebben die hij wil verkopen, of iemand weet die nog kaarten heeft en deze wil verkopen, laat het me dan ff weten. Maat van mij was net iets te laat met bestellen en kan dus niet meer mee..
ZZandirt
resumé: mennoB wil 12 kaartjes :whip:
jp
Nou dan zal het volgende TIC gebeuren ook wel weer in een kwartier uitverkopen :eek:
ptit_tom
Hi, I'm interested by this party someone know if the event is sold out thanks for your answer ;)
Freezel
quote:
Originally posted by ptit_tom
Hi, I'm interested by this party someone know if the event is sold out thanks for your answer ;)

It's sold out
The Freezzz
Ik heb vanochtend gezellig tussen de Madonna fans voor het postkantoor gestaan en ik heb daardoor gelukkig wel kaartjes...

duzz ik ben van de partij 3 juni.

ZZandirt
quote:
Originally posted by The Freezzz
Ik heb vanochtend gezellig tussen de Madonna fans voor het postkantoor gestaan en ik heb daardoor gelukkig wel kaartjes...

ghehe... je moet er wel wat voor over hebben....

nog leuke contacten opgedaan?? zo'n lekker madonna-fannetje van 15...:stongue:
bloesem
quote:
Originally posted by The Freezzz

Toppie!!!

(behalve dan die Mdonna fans ;) )

Enne, al weer uitverkocht.. komt er dan nooit een eind aan de hype?? :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement