|
[03-06-2006] In Search Of Sunrise 5 Celebration Party - HMH, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Kwamen er eigenlijk nog gast DJ's? Heb me er nog niet zo in verdiept *shame* |
|
|
| drpeer_holland |
| Kaarten zijn binnen en heb er zin in, hopelijk komen er ook nog gast dj's :) zoals Mark Norman :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| kaarten vandaag ook binnengekregen:) |
|
|
| @win |
| Progression schijnt te openen tot 1 uur. |
|
|
| MennoB |
**UITVERKOCHT**
Maar, mocht er nog iemand 2 kaarten hebben die hij wil verkopen, of iemand weet die nog kaarten heeft en deze wil verkopen, laat het me dan ff weten. Maat van mij was net iets te laat met bestellen en kan dus niet meer mee.. |
|
|
| ZZandirt |
| resumé: mennoB wil 12 kaartjes :whip: |
|
|
| jp |
| Nou dan zal het volgende TIC gebeuren ook wel weer in een kwartier uitverkopen :eek: |
|
|
| ptit_tom |
| Hi, I'm interested by this party someone know if the event is sold out thanks for your answer ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by ptit_tom
Hi, I'm interested by this party someone know if the event is sold out thanks for your answer ;) |
It's sold out |
|
|
| The Freezzz |
Ik heb vanochtend gezellig tussen de Madonna fans voor het postkantoor gestaan en ik heb daardoor gelukkig wel kaartjes...
duzz ik ben van de partij 3 juni. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Ik heb vanochtend gezellig tussen de Madonna fans voor het postkantoor gestaan en ik heb daardoor gelukkig wel kaartjes...
duzz ik ben van de partij 3 juni. |
ghehe... je moet er wel wat voor over hebben....
nog leuke contacten opgedaan?? zo'n lekker madonna-fannetje van 15...:stongue: |
|
|
| bloesem |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Ik heb vanochtend gezellig tussen de Madonna fans voor het postkantoor gestaan en ik heb daardoor gelukkig wel kaartjes...
duzz ik ben van de partij 3 juni. |
Toppie!!!
(behalve dan die Mdonna fans ;) )
Enne, al weer uitverkocht.. komt er dan nooit een eind aan de hype?? :conf: |
|
|
|
|