|
[03-06-2006] In Search Of Sunrise 5 Celebration Party - HMH, Amsterdam (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Ik ga toch maar niet. Er zijn nogal wat leuke festivals die dag :) |
|
|
| eieregooie |
| heh, jammer :p |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ga toch maar niet. Er zijn nogal wat leuke festivals die dag :) |
Hoezo? Dit feest is toch 's nachts :) Dus genoeg tijd over voor andere festivals overdag :D |
|
|
| dj_spare |
| Ik ga eerst naar Free Your Mind en dan naar de HMH... zondagmiddag lig ik in coma tot dinsdag :D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Hoezo? Dit feest is toch 's nachts :) Dus genoeg tijd over voor andere festivals overdag :D |
Nee want zaterdag is Summerdance en zondag Pinksterpar-t Outdoor. |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by jp
Nee want zaterdag is Summerdance en zondag Pinksterpar-t Outdoor. |
Dus tussendoor nog even Tiesto meepikken :D |
|
|
| emma |
kaartje is binnen :D
(thx matthijs) |
|
|
| Frankisback |
| Ik ben er ook bij, want kon een kaartje overkopen :) voor de normale prijs |
|
|
| Mindphaser |
| Heb 2 kaarten in de aanbieding.. |
|
|
| bloesem |
Nog 3 weken te gaan
:toocool: |
|
|
| eXos |
Als iemand nog kaarten over heeft of ziet ze ergens te koop op t internet stuur me dan ff PM
Heb er nog 4 nodig :clown: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by eXos
Als iemand nog kaarten over heeft of ziet ze ergens te koop op t internet stuur me dan ff PM
Heb er nog 4 nodig :clown: |
Als je maar weet dat ik eerst ben!!:whip: :whip: |
|
|
|
|