return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
[15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven (pg. 2)
View this Thread in Original format
Disney
quote:
Originally posted by Edwin B
DEEP DISH komt ook :whip:


Waarom die :whip:?

Vind je DD niet leuk of ga je zelf naar DV en ben je bang dat je ze daar moet missen?

:)
Edwin B
Dancevalley? nee dank je :eek:

Was meer bedoelt als vingertje omhoog van hey cool :D
zal er een :crazy: van maken :crazy:
magrec
waar haal je dat vandaan dat deep dish komt??
Edwin B
http://www.bullittbookings.com/sche...asp?artist_id=3

sharam komt ook in de matrixx en ergens in rotterdam in mei, dat staat dan weer op deepdish.com
magrec
quote:
Originally posted by Edwin B
http://www.bullittbookings.com/sche...asp?artist_id=3

sharam komt ook in de matrixx en ergens in rotterdam in mei, dat staat dan weer op deepdish.com

cool zetten we erbij ;)
Frenkieee
Lineup wordt dikker en dikker... sign me in!
Edwin B
We voegen toe:

SASHA
DESYN MASIELLO
STEVE LAWLER

www.excession.co.uk

of het daar in Best gaat knallen zeg :D:D:D WAANZIN!!!
Creamfields23
Zaterdag maar eens op safe spelen en een paar kaarten halen. Als deze namen op verschillende fora links en rechts neergekalkt worden gaat de voorverkoop hard lopen denk. :thepirate
Frenkieee
Holy cow, wat een lineup al. Denk dat ik ook maar even op safe ga spelen. Wil dit toch niet missen als die lineup correct blijkt te zijn.
magikb
quote:
Originally posted by magrec
Unconfirmed line up so far:

Sander Kleinenberg
Sasha
Sandy Rivera
Deep Dish


Sasha is still the only one I am really jealous of that isn't gonna be at DV, only cuz the rest of them I am seeing in a few days! I really need my Sasha fix :(

Amazing lineup so far though...

basd
van CC:

quote:
Deep Dish
Sander Kleinenberg
Sasha
Desyn Masiello
Steve Lawler
The Advent
Sandy Rivera
Matthew Dekay
16 Bit Lolita's
Bart van Wissen


Leuk voor de proggers, maar ik hoop wel dat er nog een paar goeie technonamen bij gaan komen (en dan a.u.b. geen sambaballenbagger). The Advent is een goed begin in ieder geval.
Ultravibe!
quote:
Originally posted by basd
van CC:



Leuk voor de proggers, maar ik hoop wel dat er nog een paar goeie technonamen bij gaan komen (en dan a.u.b. geen sambaballenbagger). The Advent is een goed begin in ieder geval.


Varela vond ik vorig jaar de beste van de dag, na Diggers. Die mag dus weer geboekt worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement