|
[15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Weet iemand de Time-Table al? |
|
|
| Frenkieee |
| Nog niet. Ik ben E-friend en zodra de tt bekend is krijg ik hem via de mail. |
|
|
| basd |
| Kan na gisteren helemaal niet meer wachten, het is te hopen dat het weer een beetje mee blijft werken.. |
|
|
| Frenkieee |
Niets gezien in mn mail :conf:
Balen dat Remy, Steve Angello en Desyn Masiello nagenoeg gelijk draaien. Weet ook nog niet of ik naar Sasha ga of toch maar Sander K.
Zal deze week eens een mooi planninkje voor mezelf in elkaar flansen. |
|
|
| Gotcha85 |
Josh Wink en Steve Lawler draaien tegelijk
+ Deep Dish en Hybrid tegelijk
wordt t toch kiezen.
Wel heel vet dat Sasha de main afsluit :) |
|
|
| basvh |
| Aangezien niemand naar dance valley wilde en de rest allemaal naar extrema ben ik zaterdag in best te vinden. Dan maar lekker hitjes luisteren bij Sander en Deep Dish |
|
|
| magrec |
Sander en deep dish zijn juist de 2 acts die ik niet hoef te zien xaterdag.
Josh wink of lawler wordt denk ik de lastigste keus ja :mad: en dan eigenlijk ook nog de 16 bits tegelijk met hybrid. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Sander en deep dish zijn juist de 2 acts die ik niet hoef te zien xaterdag.
Josh wink of lawler wordt denk ik de lastigste keus ja :mad: en dan eigenlijk ook nog de 16 bits tegelijk met hybrid. |
Lawler. 100% zeker.
Die set van hem van afgelopen weekend is DIK.
Het wordt voor mij iets van Shindeo, Aquaviva, Remy / Angello, Solveig, Lawler, Hybrid en Sashaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Scheelt nu dat de Future Funk en Prog bij elkaar zitten. |
|
|
| magrec |
herstel: Lawler wordt het ja. Dikke set man die plattenlegerset!!
Dat is echt een dikke combi van minimale plaatjes en dikke prog :cool: |
|
|
| Frenkieee |
11:30 - 13:00 = Fedde Le Grand
13:00 - 14:30 = Benny Rodrigues, of John Acquaviva
14:30 - 16:00 = Steve Angello
16:00 - 16:30 = Desyn Masiello, miss wat langer en dus wat minder Angello
16:30 - 18:00 = Collabs Session
18:00 - 19:30 = Steve Lawler
19:30 - 21:00 = 16 Bit Lolitas
21:00 - 22:45 = Sasha
Denk dat mijn programma er ongeveer zo uit gaat zien. |
|
|
| basvh |
11:30 - 13:00 = Fedde Le Grand of Petter
13:00 - 14:30 = John Acquaviva
14:30 - 16:00 = Steve Angello
16:00 - 16:30 = Desyn Masiello, miss wat langer en dus wat minder Angello
17:00 - 18:00 = Kraak en Smaak
18:00 - 19:00 = Maas, Wink, Riviera of Lawler
19:00 - 21:00 = Deep Dish
21:00 - 22:45 = Sander Kleinenberg |
|
|
|
|