|
[15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
lol :toothless
Ik ga me eigen niveau maar eens opzoeken, lekkere mannenburger scoren ofzo... ik heb hongerrrr :p |
|
|
| magrec |
Tsjah iedereen heeft wel een beetje gelijk, op extrema heb je wel wat van die kampertjes rondlopen maar die kom je ook wel weer tegen op dancevalley. Dancevalley heeft een mooiere mainstage en extrema heeft weer dat leuke meertje waar je verkoeling in kunt zoeken. Maar op allebei de feesten gaat het evengoed los hoor. Remember roger sanchez @ future funk stage (daar ging iedereen ook zo los) en op dancevalley gaat het ook goed los ja maar ook daar kun je bijvoorbeeld weer verwijzen naar de excession vs bedrock tent in 2003 waar echt de vetste dj's stonden maar waar de hele dag bijna geen kip te bekennen was (op de helden van GC na :p )
Het is voor iedereen een persoonlijke keuze waarom die naar een bepaald feest wil gaan. Je gaat niet naar dancevalley of extrema omdat je op zoek bent naar muzikale vernieuwing. Je wilt gewoon een vette dag hebben met vette muziek en een goede sfeer. Die vind je naar mijn mening op beide events alleen draaien de vetste dj's voor mij op extrema.
Owja voor de mensen die dit de line up van 2 jaar geleden van dancevalley vinden. Die line up was al gejat van New Frontier in het amsterdamse bos in 2000.:p
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maga...22&news=2778916 |
|
|
| magrec |
| Niet zo gek ook dat de line up een beetje (mbt de progressive dj's) op die van dancevalley 2003/2004 lijkt aangezien extrema flink aan het shoppen is geweest bij excession (quantity discount):p en dancevalley dat ook deed in 2003 maar ik durft te wedden dat dancevalley ook wel deep dish of sasha had willen boeken allleen was extrema ze dit keer te slim af. |
|
|
| ZZandirt |
| gezien de afstand zouden ze ook beide festivals aan kunnen doen... er zijn er die gekkere afstanden hebben afgelegd... ze zouden zelfs kunnen carpoolen :haha: |
|
|
| @win |
Waar lullen we eigelijk over? De trancers kiezen voor dance valley, de proggers voor extrema. De echte keuze ligt bij de housers en de techno-ers. En aangezien we die twee groepen hier zwaar in de minderheid hebben lijkt een discussie voor mij vrij zinloos!
En ja het het is heerlijk om zo zwart-wit in hokjes te denken! :haha: |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by @win
Waar lullen we eigelijk over? De trancers kiezen voor dance valley, de proggers voor extrema. De echte keuze ligt bij de housers en de techno-ers. En aangezien we die twee groepen hier zwaar in de minderheid hebben lijkt een discussie voor mij vrij zinloos!
En ja het het is heerlijk om zo zwart-wit in hokjes te denken! :haha: |
Ja, daar heb je wel gelijk in.
Extrema is voor proggerts gewoon super vet (alhoewel Hernan en Tenaglia op DV staat dan), en laat mij nou ook nog in Eindhoven wonen.:D |
|
|
| Ultravibe! |
| Techno en Techhouse areas op Extrema zijn naar mijn mening trouwens ook echt om je vingers bij af te likken btw.:crazy: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik kan nergens in bas zijn stuk (3 x gelezen) iets vinden dat 'ie UDC goed vindt en extrema slecht. mijns inziens (en dat is meestal de juiste zienswijze, trust me) discussieert ie op een gezonde manier over festivals en redenen om (niet) te gaan.
|
dank u.
| quote: | | Je wilt gewoon een vette dag hebben met vette muziek en een goede sfeer. |
klopt heb ook nergens gezegd dat extrema een kut feest is of wat dan ook. dance valley past qua feestgevoel gewoon beter bij me. Dat leg ik vind ik best redelijk uit. Maar ja, dat is dis-respect tonen door onze huis-edgar.
| quote: | | Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite |
tjah waarom niet? omdat deze naar mijn mening gewoon niet in de buurt komen. en heb daar ALTIJD argumenten voor gegeven.
| quote: | | Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden. |
klopt, helaas moet je dit jaar kiezen (mits we niet naar Berlijn gaan) mijn ervaring is bij de een beter dan de ander. So what's the problem. Als je grolsch lekkerder vind dan heineken dan drink je toch grolsch en geen heineken? |
|
|
| ZZandirt |
ghehe... weet wel wat het betekent, maar ik snap niet waarom meneer Snuggle zich zo laatdunkend over mij (in dit geval ben ik het, in andere (vele andere) gevallen betrof het anderen) meent te moeten uitlaten. ik geef een gefundeerde mening, post weliswaar niet zovaak meer, echter soms moet ik ff mijn toetsenbord molesteren. zeker als het dit soort infantiele moddergooierij betreft. |
|
|
| Stephan B |
| tamelijk heersende lijn omhoog naar wij dachten...:toothless |
|
|
| Muppy |
RELLEEEEEEEUH
mensen kom op...zoals het er nu naar uitziet word het voor mij trouwens DV denk ik:o
Dat trek ik beter denk ik;) |
|
|
|
|