return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
[15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven (pg. 4)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Bas, ga eens zoeken in het woordenboek bij RESPECT en haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC.


LOL

Eerst wordt DV wekenlang gebashed door alle GCers in de DV thread, en nu komt er 1(!) counterpost en dan begin jij over respect?

:stongue:
Chicane
Is GC weer eens down dan? :)
jesteraver
you guys are so ing lucky argh! :mad:
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
LOL

Eerst wordt DV wekenlang gebashed door alle GCers in de DV thread, en nu komt er 1(!) counterpost en dan begin jij over respect?

:stongue:


LOL. Dit is helemaal niet over counterposten of over grote/kleine pikkies. Ook zeker niet over DV bashen op GC, want daar wil ik het voorbeeld dan wel van zien wat jij 'bashen' noemt. Wekenlang :haha: Bashen? Daar zit wat meer niveau.

Het gaat om het feit dat sommige meningen nogal gekleurd zijn. Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite :D
ZZandirt
quote:
Originally posted by SnuggLe
haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC.


Ik ben er denk ik ook wel bij. Alleen jammer dat er zovele 'grote' namen op hetzelfde tijdstip zullen draaien. Ik noem een Sander K, Steve Lawler, Sasha en Deep Dish. 3 van die 4 zou ik zeker willen zien, maar ik ga niet rennen en vliegen. Das balen. Maarja, die area met Remy / Aquaviva is alleen al super :D Als er maar niet netzoveel anabolensjappies zijn als vorig jaar :D




jij voelt je er wel boven staan, of niet? hou aub eens op met anderen te kleineren. misschien is dat in jouw kringen normaal, maar dat betekent niet dat de rest van de wereld dat ook vindt..

we weten toch dat jij als enige ECHT verstand van muziek hebt...en feestjes en mensen...






















kots!
SnuggLe
Oh en over niveau gesproken:

quote:
Originally posted by basvh
Dus jah jouw bericht slaat gewoon nergens op, jij weet niet eens waarover je praat. Maar goed dat gevoel heb ik met de meeste ambtenaren.


:haha: :haha: Laat me niet lachen! Je laat je kennen, wat een suffe opmerking!

Verder ga ik op je stuk niet in, want het raakt kant nog wal. Er zijn geen objectieve maatstaven of een DV of Extrema beter is. Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden.
SnuggLe
quote:
Originally posted by ZZandirt
jij voelt je er wel boven staan, of niet? hou aub eens op met anderen te kleineren. misschien is dat in jouw kringen normaal, maar dat betekent niet dat de rest van de wereld dat ook vindt..

we weten toch dat jij als enige ECHT verstand van muziek hebt...en feestjes en mensen...






















kots!


Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij. Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan' zegt blijkbaar meer over jou calimerogevoelens dan over die van mij want ik zeg nergens en denk nergens dat ik 1) iets beter weet dan anderen 2) dat ik meer verstand heb. Ik zeg het nergens en dat denk ik ook zeker niet. Maarja, dat blijk jij overal te lezen.

Het blijft een niveau hier :haha:
Volgensmij werd Remy zelfs gek van de mensen hier, kan je nagaan ;)
Ik kruip wel weer in mijn GC-hok (of sta ik dan weer ergens boven cq weet ik alles beter als ik dat zeg?) :haha:

M
ZZandirt
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh en over niveau gesproken:



:haha: :haha: Laat me niet lachen! Je laat je kennen, wat een suffe opmerking!

Verder ga ik op je stuk niet in, want het raakt kant nog wal. Er zijn geen objectieve maatstaven of een DV of Extrema beter is. Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden.


ach snuggle, zijn "stuk" raakt wel degelijk zowel kant als wal. voor iemand "van niveau" vind ik dat je wel bijzonder weinig laat zien. gelukkig is het niveau op GC wat hoger... toch? ga de mensen daar vervelen dan, zij stellen dat wellicht op prijs (of houden gewoon hun bek en denken er het hunne van)


kom eens met argumenten, man!! en niet van die semi-intellectuele opmerkingen als "hoger niveau" waarmee je meteen de hoogte (als je daarvan kunt spreken, ik ken betere woorden) aangeeft


ik kan nergens in bas zijn stuk (3 x gelezen) iets vinden dat 'ie UDC goed vindt en extrema slecht. mijns inziens (en dat is meestal de juiste zienswijze, trust me) discussieert ie op een gezonde manier over festivals en redenen om (niet) te gaan. als je dat niveau niet aankan, moet je je er niet in mengen, maar ga iets nuttigs doen... het groene boekje lezen ofzo, kan in jouw geval geen kwaad...


kijk niet iedereen hoeft het eens te zijn met me, maar daarom hoef ik nog niet grof en beledigend te worden....



respect...? ga je heel diep schamen, man want jouw post was van elk soort respect (behalve voor jouw eigen opgeblazen ego) verspeend/

:whip:
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
LOL. Dit is helemaal niet over counterposten of over grote/kleine pikkies. Ook zeker niet over DV bashen op GC, want daar wil ik het voorbeeld dan wel van zien wat jij 'bashen' noemt. Wekenlang :haha: Bashen? Daar zit wat meer niveau.

Het gaat om het feit dat sommige meningen nogal gekleurd zijn. Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite :D


Ik doel op de posts in de DV thread hier, voornamelijk gepost door de mensen die ook op GC zitten volgens mij. Het enige wat daar lange tijd te lezen was was vnl. "Extrema > DV" om het maar even kort samen te vatten. Bashen is idd misschien een beetje overdreven term, maar you catch my drift.

En als dan Bas hier uiteenzet waarom hij DV boven Extrema verkiest dan heeft hij geen respect? Geen respect voor wat eigenlijk? Het is een PERSOONLIJKE mening die hij verkondigd. Hij mag zeggen wattie wil, ook al is het gekleurd. Hij zegt niet dat Extrema kut is, hij zegt niet dat mensen die naar Extrema gaan sukkels zijn... Wat is het fukking probleem nou eigenlijk?

En ja, dat er meer niveau is op GC weten we nou ook wel :p
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij. Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan' zegt blijkbaar meer over jou calimerogevoelens dan over die van mij want ik zeg nergens en denk nergens dat ik 1) iets beter weet dan anderen 2) dat ik meer verstand heb. Ik zeg het nergens en dat denk ik ook zeker niet. Maarja, dat blijk jij overal te lezen.

Het blijft een niveau hier :haha:
Volgensmij werd Remy zelfs gek van de mensen hier, kan je nagaan ;)
Ik kruip wel weer in mijn GC-hok (of sta ik dan weer ergens boven cq weet ik alles beter als ik dat zeg?) :haha:

M


Het feit dat je nu al meerdere malen aanhaalt dat GC volgens jou van een hoger niveau is dan TA, getuigt toch wel van een enigszinds elitaire houding imho...

ZZandirt
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan'


quote:
Originally posted by SnuggLe
Het blijft een niveau hier :haha:


quote:
Originally posted by SnuggLe
Komt Spuit11 ook nog.



zielig manneke.....nog steeds geen argumenten, blaten als een schaap in het nauw. groene boekje al uit?

serieuze vraag: waar slaat dat spuit11 eigenlijk op??

en gerrit kan je er beter bij hebben dan uzelf, die waait in elk geval niet met elke wind mee.
ZZandirt
quote:
Originally posted by eieregooie
Het feit dat je nu al meerdere malen aanhaalt dat GC volgens jou van een hoger niveau is dan TA, getuigt toch wel van een enigszinds elitaire houding imho...


ik denk dat ie bedoelt, dat de server van GC op de vaalserberg staat ofzo...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement