|
[15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Snuggle je bent jezelf weer eens ouderwets belachelijk aan het maken, dat is lang geleden, heerlijk :crazy: :tongue3
Waar blijft die reactie? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Snuggle je bent jezelf weer eens ouderwets belachelijk aan het maken, dat is lang geleden, heerlijk :crazy: :tongue3
Waar blijft die reactie? :p |
:D Kon het niet laten. Oke, op speciaal verzoek dan van jou Remco:

Voor Zzandirt. Kusje voor Bas en Ruben :stongue: |
|
|
| ZZandirt |
jesus (JAY voor intimi) en de rest van de wereld.....
kom een smet iets originelerigs, jij zielige, uitgerangeerde relnicht!!
lalalalala* |
|
|
| ZZandirt |
*
inclusief chlamydia |
|
|
| Creamfields23 |
| Kaartjes zijn binnen :tongue2 |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij. |
:p :p
edit, had de line up nog niet bekeken omdat het meestal veel graftombe djs staan op dit feest, maar dat valt deze keer reuze mee! en zelfs een republic of MTV tent! Dit ga ik ff voorlegge bij ons in de groep
:crazy: |
|
|
| Creamfields23 |
| Misschien een noobish vraag, maar zou ik hier een videocamera naar binnen mogen nemen? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Misschien een noobish vraag, maar zou ik hier een videocamera naar binnen mogen nemen? |
Van mij wel!
Maar toch denk ik dat je beter gewoon effe met Extrema kan bellen. |
|
|
| franzelare |
ik ga dit jaar helaas niet naar extrema, ze hadden het gewoon niet samen met DV moeten plannen!
daar ga ik nu 2 dagen met cam lopen |
|
|
| Gotcha85 |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik ga dit jaar helaas niet naar extrema, ze hadden het gewoon niet samen met DV moeten plannen!
daar ga ik nu 2 dagen met cam lopen |
Extrema is altijd in dit weekend van juli, UDC maakt er dit jaar een puinhoop van door DV hetzelfde weekend te zetten :)
Nog geen timetable bekend btw? |
|
|
| Creamfields23 |
| En om uit het mailtje wat ik heb ontvangen te constateren zal dit snel uitverkocht gaan raken. Ik denk dat Dancevalley dat niet gaat halen. :D |
|
|
| Creamfields23 |
| Kwam net een vriend tegen in de stad. Ging even 8 kaarten halen dus nog niet uitverkocht. Ik hoor van steeds meer bekenden: "Oh ik ga ook" word leuk deze dag :clown: |
|
|
|
|