|
[15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
Good times. I wasn't all that impressed with the music to be honest (too much inoffensive minimal and house), but Dr. Lektroluv's typical 8-bit techno set was refreshing, as was the solid round of banging and funky techno from DJ 3000 and Oscar Mulero. And who would've thought that you'd get to hear the original version of Blur - Song 2 at an event like this?
A note about the timetables: there were actually several of them posted up all over the place, but they were all torn down at some point, which is why it became harder and harder to find them as the day went by. Also a bit of a bummer that The Advent's live PA was moved to after the Collabs Session without anyone announcing anything, making me miss over half of one of the things I had looked forward to the most musically. Not to mention that Kraak + Smaak never got to do their live PA at all.
Regardless, with such a fantastic vibe at a place like Aquabest with this kind of weather, it's pretty much impossible to not enjoy yourself at an outdoor festival. Walking back and forth between Future Funk and Lakeside just gave me a massive grin every time.
Thanks to basd for getting me my ticket, I wouldn't have made it otherwise.  |
|
|
| Frenkieee |
Mijn eerste outdoorevent, heb een prachtige dag beleefd. Niet alle DJ's die ik vooraf wilde zien gezien, ik had geen zin om van de mixed naar de lakeside en weer terug te lopen. Voor mij dus geen Masiello en Lawler.
Het was wel weer balen dat Angello maar een uur draaide. Verder heel veel vrouwelijk schoon gezien, lekker weer gehad, hele dag door gedanst.
Kwaliteit van het geluid kon inderdaad beter. Toen 16Bit Lolitas Sedna draaiden hoorde, begreep de rest niet waarom ik dat nummer zo goed vind.
Volgend jaar weer! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Thanks to basd for getting me my ticket, I wouldn't have made it otherwise. |
No problemo.
Het was weer top. Uiteraard niks gezien wat ik wilde zien, afgezien van een (klasse) half uurtje Mulero (gaaf ingerichte tent, maar veel te warm, dus maar weer naar buiten). Lawler was goed, prog-tent was sowieso gezellig, en de rest van de dag beetje buiten gehangen, biertje gedronken en slap geouwehoerd. Ontzettend gelachen om een Herman Brood meets Rocky Balboa die in zijn eentje een complete film aan het naspelen was bij Erick E.
Sowieso laatste twee uur ofzo alleen maar bij de Future Funk geweest, op zich niet echt mijn ding maar was erg lachen daar. Afsluiting met een of andere remix van Pink Floyd - The wall, inclusief sterretjes en lasers was ook niet gek. Top sfeertje.
Eigenlijk niets negatiefs te melden, was snel binnen, relatief snel buiten (al is je fiets dwars door de meute douwen als iedereen naar buiten wil best een uitdaging), leuke mensen, mooie vrouwen, lekker weer (niet eens verbrand), en veel meer is er ook niet nodig geloof ik.
Daarna nog even naar de Rechter geweest, waar Benny R. nog een paar diepe plaatjes aan elkaar draaide terwijl in een ander zaaltje een of andere acid techno DJ aan het snoeien was.. Leuk, redelijk druk, maar na een anderhalf uur en nog een paar biertjes daar ging het kaarsje een beetje uit en zijn we de matrassen maar op gaan zoeken.
Volgend jaar zeker weer, hopelijk dan niet tegelijk met DV. |
|
|
| Frenkieee |
| Dat nummer was volgens mij Prydz vs. Floyd - Proper Education |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Verder een topdag gehad alleen iets teveel gezopen (zoals gebruikelijk :p ) |
Understatement van het weekend :p
Btw, waar was Glanis?
| quote: | Originally posted by basvh
Verder nog wat opzienbarende dingen gezien zoals iemand die gebeft werd midden in de the techhouse tent en een dame die aan het skinny dippen was.
|
Waarom mis ik dat soort dingen altijd?
ps. waren het wel MOOIEdames dan?
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ik dacht nog als ik mister snuggle zie zal ik hem eens aan spreken. Die ken ik namelijk wel van de foto's hiero. Volgende keer beter. |
:clown:
Nog een paar keer aangesproken door mensen die 'me kenden', maar die ik niet echt kende / niet wilde kennen / hun naam niet verstond. Ach ja, happens.
Ben de hele dag bijna bij de Lakeside geweest, met uitstapjes naar de techno en de main. Maar heb heerlijk in het water lopen spelen met de Chef & verder een beetje gezellig gedaan. Maar ik vond het muzikaal vrij laf/tegenvallen allemaal, maar verder wel oke en gezellig. Festivals moet je niet heengaan voor de muziek. |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:clown:
Nog een paar keer aangesproken door mensen die 'me kenden', maar die ik niet echt kende / niet wilde kennen / hun naam niet verstond. Ach ja, happens. |
Lol allures????? :p
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Festivals moet je niet heengaan voor de muziek. |
:eek: Flamesuit lenen?????? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw, waar was Glanis?
|
Die zit in snorrenland... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Lol allures????? :p |
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik wordt best vaak aangesproken door mensen die ik ooit 1x ergens gesproken heb. Dan kan je niet iedereen onthouden. Plus, sommige mensen hebben zo'n lulkick af en toe dat je gewoon even niet wilt lullen omdat je ook voor de muziek komt...deels :)
| quote: |
:eek: Flamesuit lenen?????? |
Nou, ik weet niet hoelang je al naar festivals gaat (lang volgensmij), maar ik heb nooit echt SUPER festivalsets gehoord. De betere muziek hoor ik nog steeds in clubs. Festivals betekent publiek wat niet echt los gaat, DJ's die andere setjes draaien en ander publiek dan normaal. Maybe ligt het dan niet geheel aan de muziek, nu ik dit net zelf lees, maar ook aan de dingen daaromheen. Laten we het erop houden dat de omstandigheden voor echt goede muziek niet optimaal zijn.
Plus ik vind de gezelligheid van een festival veel leuker. Je kan toch ook nooit alle dingen zien die je wil zien.
Flamesuit heb ik hier pas nodig als ik iets ga zeggen in de zin van 'Groovecollection rockt veel meer' enzo :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, ik weet niet hoelang je al naar festivals gaat (lang volgensmij), maar ik heb nooit echt SUPER festivalsets gehoord. |
Te-Na-Gli-A ;) :cool: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Festivals moet je niet heengaan voor de muziek. |
Enorm mee eens :) ! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, ik weet niet hoelang je al naar festivals gaat (lang volgensmij), maar ik heb nooit echt SUPER festivalsets gehoord. |
Ga es in de hoek staan! Hawtin op Extrema vorig jaar.
Verder ben ik het er wel mee eens trouwens.. Ook dit jaar weer niet al te veel op de muziek gelet, maar ondanks dat echt een superdag gehad! Festivals rocken gewoon. |
|
|
| magrec |
| Het geluid stond dit keer ook zo slecht afgesteld dat je lang niet hoort wat je in een club kunt horen. Bij dancevalley is het geluid beter in de tenten. Ik heb zeker wel goede sets gehoord op festivals maar op een festival wordt meestal niet de diepte opgezocht maar blijft het vaak wat oppervlakkiger. |
|
|
|
|