|
[30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by deefje
Tege de morgend de tranceaddict bende nog tegengekomme, namen herinneren blijft toch lastig zulle, dries wa isser me u haar gebeurd? of beter waar is da éné :p
|
de kapper e jos, ongelukje met de tondeuse :D
het was leuk om nog eens een hoopje beta's te zien, alhoewel ik niet iedereen herkende :o
kvond markus er wel stevig vandoor gaan eigenlijk. in het midden was het wat saai maar toch een paar lekkere platen. rmx van air for life. when things go wrong. alleen die walk down van kyau vs albert was me teveel :p
anyways. kheb met mr.canon ff een lijst der janetten opgesteld.
1.matthew dekay
2.kyau vs albert
3.perry o neill :toothless |
|
|
| Dj Mike Foston |
Mijn filmke (14 minuten, 55 MB) staat online:
[[ LINK REMOVED ]]
Zonder bescheiden te zijn vind ik het persoonlijk één van mijn beste filmkes ooit... :D :D :D
Het geluid valt nog heel goed mee voor een 15.000 Watt aan Nexo soundsystem...
Pics are coming... :p
Enjoy,
Michaël :) |
|
|
| Push2005 |
Grappig hoe ze reclame maken voor Dark-E terwijl Schulzie aant spelen is :D
Cool filmpje :) |
|
|
| Synthesia |
| Zeer schoon filmke Mike! Zal mooie herinneringen brengen later, merci :) Was echt ne super avond |
|
|
| Steve-Austin |
Mmh cool en bedankt voor de video Mike!
Nico :D :D :D |
|
|
| Hydra |
die video is echt wel goe :)
thanks |
|
|
| diddi |
| zaaaaaaaaaalig filmpje Mike! Thanx! |
|
|
| Synthesia |
Paar foto'kes van die avond :)

Video'kes vallen wat tegen, prima zuiver geluid maar veel te donker dus niet de moeite om te uppen. |
|
|
| Push2005 |
Chop Mike :D
Nice foto's... TOR's expressie is priceless :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Chop Mike :D
Nice foto's... TOR's expressie is priceless :p | soooooo cute :p |
|
|
| diddi |
Eerste foto, diene met zijn witte Armada t-shirt, is da ook een BETA?
:conf: |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by diddi
Eerste foto, diene met zijn witte Armada t-shirt, is da ook een BETA?
:conf: |
Was da progrez ni? |
|
|
|
|