|
[30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
Klaar voor weer een setje van de Schulzmeister.
En ik ben eens benieuwd in hoeverre die set gaat gelijken op die van in Amsterdam. |
|
|
| Den Backer |
Aangezien ik gisteren niet in Pulse Factory ben geraakt (chauffeur van dienst zijn fout)... Ben ik vanavond ook aanwezig in Illusion!! ;)
Welke BeTA's gaan der allemaal...
Devilex
Den Backer
... ? |
|
|
| mrcanon |
moi
Devilex
Den Backer
MrCanon |
|
|
| diddi |
Devilex
Den Backer
MrCanon
diddi
Allemaal in BETA-outfit! ;) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by diddi
Allemaal in BETA-outfit! ;) |
Devilex & ik hebben nog geen BeTA shirt... We zullen ons ies eene moeten aanschaffen! :) |
|
|
| diddi |
| ik hem oek genne... die zijn niet meer verkrijgbaar blijkbaar :clown: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by diddi
ik hem oek genne... die zijn niet meer verkrijgbaar blijkbaar :clown: |
Jawel, ge kunt die toch bestellen??
Kheb der al eens opgezeten op diene thread, maar kvind em nu niet direct... |
|
|
| Solar1 |
Devilex
Den Backer
MrCanon
diddi
Solar (+5) |
|
|
| Progrez |
| Ik kom in Armada outfit. Vind ik ook wel passen. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Progrez
...
En ik ben eens benieuwd in hoeverre die set gaat gelijken op die van in Amsterdam. |
heel sterk volgens mij
tot straks |
|
|
| Dj Mike Foston |
| Ik hoop dat em niet te diep gaat draaien... Liefst zoveel mogelijk uplifting stuff ! :p |
|
|
| Synthesia |
Devilex
Den Backer
MrCanon
diddi
Solar (+5)
Mike Foston
Synthesia
TOR
Progrez
Vishnu (+3)
Bl@ckout (+4) |
|
|
|
|