return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
[30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion (pg. 9)
View this Thread in Original format
Aurélie
Waar blijven die foto's Michaël ;) ?
Dj Mike Foston
Coming coming, ik ben eerst bezig met een waanzinnig filmke te monteren... :)
lievez
Vond brian cross ni slecht ma sommige liedjes leken toch wat cheesy :p

schulz dan goe begonne en goed verder gegaan

was al om 3.15h ofzo naar huis omda menne chauffeur wa moe was van de dagen ervoor enzo mahja :)

geslaagd weekend
Synthesia
quote:
Originally posted by lievez
was al om 3.15h ofzo naar huis omda menne chauffeur wa moe was van de dagen ervoor enzo mahja :)


Hehe, ge zijt al den derden of de vierden van wie da'k zo iets hoor :p Al die peeps met nen eigen chauffeur :p
Hydra
Zelf rijden is de boodschap :)
Jasperovitsj
Allé, waar blijven die uitgebreide reports en foto's? :sadgreen:
Steve-Austin
quote:
Originally posted by lievez
Vond brian cross ni slecht ma sommige liedjes leken toch wat cheesy :p



Ik geloofde dat ik de enige persoon was die dat ook dacht ...
diddi
geslaagde avond!

Toen we binnen kwamen was er nog niet echt veel sfeer (zo rond 12u30). Zijn we maar even naar de Level geweest, daar zat de sfeer er al goed in. Dan terug naar beneden om Schulz te horen. Ik had zowat de indruk dat iedereen aan het wachten was op Schulzie (wat voor mij wat raar was). Schulz begon direct goed... lekkere uplifting met lasers, strobo en alle andere toeters en bellen. De keet stond in de fik. Dan subliem moment toen Airwave in de booth stond en zijn "When things go wrong" door de speakers knalde. M.I.K.E. begon hard (imo) en soms klonk het wat monotoon, maar soit. Was nog altijd een sterke set! Nico daarna: totaal andere stijl in vergelijking met Schulz en M.I.K.E. Het verschil in mix techniek t.o.v. Schulz was wel groot, maar dat maakt hij ruimschoots goed met zijn platenkeuze. Volk was ook al wa vozer en marginaler aant worden op het einde van den avond :p. Weggegaan na Dark Side of the Moon, kortom, een geslaagde avond! :eyespop:
Antony
quote:
Originally posted by Nyah
Ah, was zij dat blond kind dat achter ons stond en daar opeens begon te tieren gelijk een zot...??? Omfg :whip: van overdrijven gesproken :rolleyes:


me "blond kind" zitte nog juist. ma verder denk ni da zij het was aangezien we helemaal nimeer naar illusion gegaan zijn...
Xilver
quote:
Originally posted by Antony
me "blond kind" zitte nog juist. ma verder denk ni da zij het was aangezien we helemaal nimeer naar illusion gegaan zijn...


Ah k lol, achter ons stond dus ook zo'n koppelke ambras te maken, maar da wijf was daar van haar kloten aan 't maken da 't nimeer schoon was. Het overstemde de muziek gewoon, en die kerel da er stond, liet maar alles over zich heen komen. Khad 't al lang afgetrapt als ik hem was.

pooley
Begin was idd teveel cheesy vocals. Leek soms milk inc, raar.
Rest was nice, ben zelfs niet in de level geweest.
Joy for me :p
Progrez
quote:
Originally posted by Steve-Austin
Ik geloofde dat ik de enige persoon was die dat ook dacht ...


Ela ela er waren er nog ;)

Ik had toch ook iets anders verwacht van een resident dj van Amnesia. Naar mijn mening heeft hij op geen enkele moment kunnen bewijzen dat hij iets anders kon dan de gemiddelde 'bedroom-dj'. Integendeel.
Een vriend van me zei het ook nog, over brian cross: "Doe iets of speel een plaat waarmee ge toont da gij in Amnesia speelt en niet iemand anders!"

Niks dus, kvond het ook wa plat en het begon inderdaad zelfs milc inc vormen krijgen.

Soldout vs Nova mocht er wel zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement