|
[30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
Eerlijk gezegd vond ik Brian Cross op geen enkel moment overtuigen. Hij begon al met Not Even Winds van Nico af te zetten, nog voor de plaat goed en wel begonnen was.
Markus was weer op zijn best. Typische sound met ook weer enkele vaste platen. Ik vond de sfeer ook heel goed tijdens zijn set. Had ik eigenlijk niet verwacht in Illusion.
Enkele traditionele plaatjes, voor zover ik me nog iets kan herinneren:
Karen Overton - Your loving arms (Andrew Bennet rmx?)
Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino tech dub)
Yilmaz Althanan - Eighties (Original mix)
Nalin & Kane - Open your eyes (Markus Schulz & Elevation rmx)
Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down (Kyau vs Albert mix)
Markus Schulz with Gabriel & Dresden - Without you near
Dogzilla - Without you (Dub)
Whiteroom - Someday
Airwave - When things go wrong (leuk moment toen Markus Laurent naar boven haalde):cool:
Mike vond ik voor mij iets teveel tech draaien. Vertrokken rond 5u30 denk ik.
Der Markus mogen ze nog eens laten komen! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Progrez
Eerlijk gezegd vond ik Brian Cross op geen enkel moment overtuigen. Hij begon al met Not Even Winds van Nico af te zetten, nog voor de plaat goed en wel begonnen was.
Markus was weer op zijn best. Typische sound met ook weer enkele vaste platen. Ik vond de sfeer ook heel goed tijdens zijn set. Had ik eigenlijk niet verwacht in Illusion.
Enkele traditionele plaatjes, voor zover ik me nog iets kan herinneren:
Karen Overton - Your loving arms (Andrew Bennet rmx?)
Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino tech dub)
Yilmaz Althanan - Eighties (Original mix)
Nalin & Kane - Open your eyes (Markus Schulz & Elevation rmx)
Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down (Kyau vs Albert mix)
Markus Schulz with Gabriel & Dresden - Without you near
Dogzilla - Without you (Dub)
Whiteroom - Someday
Airwave - When things go wrong (leuk moment toen Markus Laurent naar boven haalde):cool:
Mike vond ik voor mij iets teveel tech draaien. Vertrokken rond 5u30 denk ik.
Der Markus mogen ze nog eens laten komen! |
omg hoort er goe uit!!:)
kheb echt spijt da ik ni ben kunnen gaan:( |
|
|
| Steve-Austin |
| quote: | [i][b] Schulz was super in het begin... In het midden wat zwakker en gelukkig op het einde terug vollen bak...
|
Eerste keer dat ik Markus zie in België, echt goed volgens me ;)
Maar wat is de naam van zijn tweede plaat (killer tune) dat hij draait? |
|
|
| deefje |
Vet feesje!
Na larocca wast aftelle voor illusion en twas meer dan de moeite!
Wij waren der vrij vroeg, nog stuk van nico gehoord, die al lekker bezig was, derna Brian Cross, had ik nog nooit gehoord, vrij stevig wa zeker ne goeie zet was in illusion verwijzend naar het jonge illusion publiek en hunne stijl :p. Markus Schulz echt vet! Na trance energy, illusion, die mag wel is wa meer naar Belgie komen.
Van mike maar half uurke gehoord, moest nogwel ff me auto.
Tgeen wel opviel over de ganse avond waren de verschillende retro plaatjes, zowel cross als schultz, ma kom we zijn al content datter nog is iets deftigs te doen was in Belgie :)
Tege de morgend de tranceaddict bende nog tegengekomme, namen herinneren blijft toch lastig zulle, dries wa isser me u haar gebeurd? of beter waar is da éné :p
btw: die beelden van amnesia ne ganse nacht doen u wel goesting te krijgen om naar ibiza te gaan :p
Nu ff poging 2 ondernemen tot slaap, de plaatselijke fanfare in leuven had blijkbaar zin om hier een half uur te staan trommele *aahh*
Greetz
deefje |
|
|
| TheOnE |
[QUOTE]Originally posted by Dj Mike Foston
M.I.K.E. was redelijk hard en progressief... Veel nieuwe platen gespeeld vond ik...
----------------------------------------------------------------------
Hard? het was meer electro house, en wat een set :crazy:
twas maanden geleden dat ik nog eens buiten gekomen was, Mike heeft me aangenaam verast, eens een dj die vooruit ziet en verder wil, en niet blijft teren op die typische pop trance!
4 juni ben ik er weerbij ;) tzal speciaal worden!
viva la future! |
|
|
| mrcanon |
| Het was idd een goe feestje gisteren, Markus draaide heel goe en mag zeker rap terug komen, spijtig dat ik hem moet missen op Tomorrowland. Spijtig dat M.I.K.E. zo laat draaide, wel zalig om zijn nieuwe plaat 3Gether gehoord te hebben en Tom Cloud - Told You So. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Antony
maar broer zen vriendinneke begint gistrenavond inees histerischen ambras te maken |
Ah, was zij dat blond kind dat achter ons stond en daar opeens begon te tieren gelijk een zot...??? Omfg :whip: van overdrijven gesproken :rolleyes:
Ahja, vond het een leuk feestje :cool: Brian Cross was ni slecht, Markus vond ik over het algemeen goed, er was wel een half uurke dat hij wat minder naar mijn goesting draaide, en dat ie Traffic speelde das ook wel ff :eek: :toothless :tongue2 |
|
|
| TOR |
M.I.K.E. heeft een matige avond toch nog in een geslaagde kunnen omtoveren voor mij.
Brian Cross en Markus Schulz speelden me toch iets te hol en leeg gisteren. Met Mike kwam er eindelijk meer diepgang en energie.
Op naar juni voor de album release party :crazy:
Ps: Leuk om zoveel BeTA's te zien, ik was de tel kwijt op een moment hehe. |
|
|
| Solar1 |
Geslaagde avond voor mij, we hebben ons wééral super geamuseerd.
Weet iemand wat er mis was in de DJ-booth bij de start van Markus' set? Leek of er geen platenspeler meer werkte, en hij dus hele set met CD's heeft moeten afwerken? |
|
|
| Hydra |
Schulz was zalig
en M.I.K.E. zijn stijl ligt me elke dag beter!!
SUPER AVOND!!!
verder niks aan toe te voegen. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Solar1
Geslaagde avond voor mij, we hebben ons wééral super geamuseerd.
Weet iemand wat er mis was in de DJ-booth bij de start van Markus' set? Leek of er geen platenspeler meer werkte, en hij dus hele set met CD's heeft moeten afwerken? |
Ik vermoed dat die cd-speler voor hem nogal ongemakkelijk geplaatst stond. Daarom hebben ze op één pick-up de kap er terug opgelegd, en daar die cd-speler op gezet. Op die manier stond die cd-speler iets dichter bij hem.
Ik kan er natuurlijk ook volledig naast zitten. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Solar1
Geslaagde avond voor mij, we hebben ons wééral super geamuseerd.
Weet iemand wat er mis was in de DJ-booth bij de start van Markus' set? Leek of er geen platenspeler meer werkte, en hij dus hele set met CD's heeft moeten afwerken? |
Markus draait volledig met cd's.
Eén pioneer stond niet stabiel en werd op een platenspeler (met deksel) gezet. |
|
|
|
|