return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
[30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion (pg. 11)
View this Thread in Original format
Progrez
quote:
Originally posted by Devilex
Was da progrez ni?


Nee ik had ne zwarte armada shirt aan.
Push2005
Tzitten der ier precies nog veel met een Armadashirt... Speentje had ook ene :D
mrcanon
quote:
Originally posted by Kaidreas
anyways. kheb met mr.canon ff een lijst der janetten opgesteld.
1.matthew dekay
2.kyau vs albert
3.perry o neill :toothless


Da hebde zelf gezegd Dries ik nie :p Ma eigenlijk kant mij nie veel schelen, janetten of geen janetten, tis de muziek die telt :D
Bl@ckOut
Eel schoon filmke idd :)

Kstaan er trouwens op tijdens Hammer & Benett - Language, maar ni zo duidelijk.
Den Backer
Thx voor da filmke Mike!! ;)



(p.s. kstaan der ook op, op min 04:30 rechts achter danseresken & naast me staat devilex)
TOR
Lol, oh dear, wat een foto's alweer. :D
Ik ben precies iets raars van plan op de tweede die Synthesia heeft gepost :nervous:
mrcanon
quote:
Originally posted by Push2005
Grappig hoe ze reclame maken voor Dark-E terwijl Schulzie aant spelen is :D


hehe dat dacht ik op de avond zelf ook :D
diddi
^ Dark-E - Spring Beat (beestig nummer :crazy: )

Kan iemand die nummers van het filmpje id'en op
00:20
02:38
12:22 (dat had ik toen nog gevraagd aan Synthesia, maar niet goed begrepen :))
Dj Mike Foston
quote:
Originally posted by diddi
^ Dark-E - Spring Beat (beestig nummer :crazy: )


Bedoel je niet "Dj Dark-E - Spring Break (Original Mix)" ?
Synthesia
Diddi, die derde da's Marcel Woods - Advanced :D Muziek zal wat te luid hebben gestaan of zo :p

1 en 2 ken ik ook maar kan der niet direct opkomen.

En yeps die Dark-E is idd een super nummerke, zeker voor een dj die eerder jump en hardstyle draait.

Hydra
Dark-E houdt echt van trance hoor! Ik ging vroeger altijd naar The-Site toen het nog een trance-kot was i.p.v. een stamp-kot (het is vlakbij voor mij). Langzaam aan werd de muziek altijd maar harder en harder. Toen Dark-E er voor het eerst draaide, was het meestal jump en retro. Maar Dark-E zorgde vanaf toen meestal ook voor de opwarming vanaf 22u, en er kwam altijd schitterende trance voorbij!
Synthesia
Zelfs zijn remix van Coone's Getting Down (of is't nu Infected) vind ik niet slecht...oei oei...

*hides*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement