return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
[30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion (pg. 2)
View this Thread in Original format
Xilver
quote:
Originally posted by diddi
@ Xilver : rappen otto = rap boetes :stongue:


Kweetet :(

En ik let der nu op, als ge u aan de snelheid houdt, steekt iedereen u voorbij. Aan de werken in Meise, waar ge 70 moogt, steken de kamions u zelfs nog voorbij. Joenges toch.
Synthesia
quote:
Originally posted by Xilver
Kweetet :(

En ik let der nu op, als ge u aan de snelheid houdt, steekt iedereen u voorbij. Aan de werken in Meise, waar ge 70 moogt, steken de kamions u zelfs nog voorbij. Joenges toch.


Als ge veel op de baan zit wete op den duur waar ze allemaal kunnen staan, dan is't efkes vertragen en dan weer een beetjen avanceren. Het ambetantste vind ik mensen die links blijven rijden of in't midden als de rechtse rijstrook volledig vrij is, zeker als ze dan < 110km/h rijden.
Xilver
Ik zit alle dagen 2u op de baan, dus kzal 't ook wel weten op die weg. Maar twas in Waver, toen we van Frankrijk terugkwamen, en ik kom nooit langs daar uiteraard.
Synthesia
Pech :p
Bl@ckOut
Den 30e in Illusion gaan ik er zeker bij zijn :)
MikeVee
Niet aanwezig, MAYDAY...MAYDAY...MAYDAY :tongue2
diddi
^ stoeffer :o
Jasperovitsj
Den 30ste trouwfeest bij Zehra in de familie :sadgreen:
Hopelijk kunnen we daar nog op een redelijk uur weggeraken...
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Den 30ste trouwfeest bij Zehra in de familie :sadgreen:
Hopelijk kunnen we daar nog op een redelijk uur weggeraken...


idem hier, 30ste ben ik uitgenodigd voor 'avondfeest' van ne trouw. Kheb wel al toegezegd dat ik ga gaan, maar kweet niet hoe laat het begint en hoe laat ik er ga wegzijn. Kverwacht eigenlijk niet dat dat heel vroeg gaat zijn.

Kzal dus nog wel zien of ik hierheen ga, voordeel is in ieder geval wel dat het feest in diepenbeek is ...
Bunz
Wilk wel graag naartoe gaan ma kheb gehoord da ze mij op me werk al opeise voor den 1e mei :nervous: (lang leve de horeca!)

Freezel
Ben er waarschijnlijk ook bij op de 30e :D
Aurélie
Waarschijnlijk present in Illusion en Pulse factory voor de eerste maal :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement