|
[30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by diddi
@ Xilver : rappen otto = rap boetes :stongue:
|
Kweetet :(
En ik let der nu op, als ge u aan de snelheid houdt, steekt iedereen u voorbij. Aan de werken in Meise, waar ge 70 moogt, steken de kamions u zelfs nog voorbij. Joenges toch. |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kweetet :(
En ik let der nu op, als ge u aan de snelheid houdt, steekt iedereen u voorbij. Aan de werken in Meise, waar ge 70 moogt, steken de kamions u zelfs nog voorbij. Joenges toch. |
Als ge veel op de baan zit wete op den duur waar ze allemaal kunnen staan, dan is't efkes vertragen en dan weer een beetjen avanceren. Het ambetantste vind ik mensen die links blijven rijden of in't midden als de rechtse rijstrook volledig vrij is, zeker als ze dan < 110km/h rijden. |
|
|
| Xilver |
| Ik zit alle dagen 2u op de baan, dus kzal 't ook wel weten op die weg. Maar twas in Waver, toen we van Frankrijk terugkwamen, en ik kom nooit langs daar uiteraard. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Den 30e in Illusion gaan ik er zeker bij zijn :) |
|
|
| MikeVee |
| Niet aanwezig, MAYDAY...MAYDAY...MAYDAY :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
Den 30ste trouwfeest bij Zehra in de familie :sadgreen:
Hopelijk kunnen we daar nog op een redelijk uur weggeraken... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Den 30ste trouwfeest bij Zehra in de familie :sadgreen:
Hopelijk kunnen we daar nog op een redelijk uur weggeraken... |
idem hier, 30ste ben ik uitgenodigd voor 'avondfeest' van ne trouw. Kheb wel al toegezegd dat ik ga gaan, maar kweet niet hoe laat het begint en hoe laat ik er ga wegzijn. Kverwacht eigenlijk niet dat dat heel vroeg gaat zijn.
Kzal dus nog wel zien of ik hierheen ga, voordeel is in ieder geval wel dat het feest in diepenbeek is ... |
|
|
| Bunz |
| Wilk wel graag naartoe gaan ma kheb gehoord da ze mij op me werk al opeise voor den 1e mei :nervous: (lang leve de horeca!) |
|
|
| Freezel |
| Ben er waarschijnlijk ook bij op de 30e :D |
|
|
| Aurélie |
| Waarschijnlijk present in Illusion en Pulse factory voor de eerste maal :) |
|
|
|
|