|
28/04/2006 - James Zabiela & Pole Folder live @ Café D'Anvers
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Ik had het net in de Upcoming Parties thread gepost, maar it, dit verdient absoluut een eigen thread! :p
28/04/2006 @ Café D'Anvers
A Progressive House night with...
JAMES ZABIELA :eyes: :eyes: :eyes:
and
POLE FOLDER (LIVE)
Dynamic Bros.
X-Ian
Entrance: 5€ < midnight > 10€ :eek:
www.cafe-d-anvers.com
Dit is echt niet te missen! Gewoon alleen al om Zabiela achter de decks te zien scratchen en spelen met de effectbox alsof het de simpelste zaak van de wereld was! :eyes: En dan nog Pole Folder live er bovenop, en voor die prijs...:crazy: |
|
|
| Real |
| Als ik iemand vind om mee te gaan, ga ik ook wel. James Zabiela moet ik toch ooit eens aan het werk gezien hebben :crazy: |
|
|
| mellow_head |
You have 5 min to surrender!
You have 5 min to surrender!
You have 5 min to surrender!
You have...to surrender!
Robot wants to kill me!!
Robot wants to kill me!!
ROO-BOO-PHOO-BIAAAAA...
:eyespop: |
|
|
| djcresto |
| ligt het aan mij of trekken de Belgische clubs de laatste tijd meer en meer internationale topjocks aan? |
|
|
| Xilver |
Hmm, vlakbij, maar 5 euro, en Zabiela en Pole Folder
dare I say :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
ligt het aan mij of trekken de Belgische clubs de laatste tijd meer en meer internationale topjocks aan? |
Uhhu! En ik klaag ni hoor :crazy:
Zabiela, Sasha, Dekay, Kleinenberg....nu nog Hernan Cattaneo :toothless |
|
|
| lievez |
oooh damn nice
hopelijk vrijdag na CDA, Zabiela
en dan zondag Illusion, Schulz
\o/ |
|
|
| mellow_head |
| Illusion, Schulz? Verklaar :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
Damn, net nu 'k mijn vriendin zo ver heb gekregen om mee te gaan naar Eelke Kleijn op zondag verneem ik dit :p Eens zien of'k haar ook hier nog kan voor overhalen :D
Naast Zabiela ook nog Pole Folder, klinkt wel vetjes :crazy: |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Illusion, Schulz? Verklaar :p |
Sun 30/04 > Amnesia Night @ Illusion > Markus Schulz - M.I.K.E. - Brain Cross - Stonebridge - Hi_Tack
:tongue3 |
|
|
| Phortastic |
Damn zeg :eyes:
Hier ga ik toch proberen naar toe te gaan, Zabiela = :crazy: |
|
|
|
|