|
Reality TV (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
TI en Paradise Hotel hoort net bij die series die je beschrijft en waar je het vliegend schijt krijgt. |
Uw pogingen worden toch doorzichtiger en doorzichtiger hoor Toni :p
Wat is er toch aan de hand met je? Waar is die scherpzinnigheid, die speelse confrontatie van je? You've lost your touch man :( |
|
|
| mellow_head |
| Peking Express is het meest educatieve imo :) |
|
|
| Antony |
| [fluister] temptation [/fluister] is eigelijk tenige dak zie... erger me wel aan die Bianca, eerst vriend een mot geven assem achteraf zou zeggen dattem verliefd is op een ander en zelf al de hoeken van da eiland afpoepen. al is da wel leuk voor de kijker, maar tis vooral die haar expressie als die iet recht in de camera zegt :nervous: |
|
|
| Kaidreas |
| joeng, die bjorn moet nu toch echt wel is met die liesbeth de wilde apendans gaan doen hoor. bianca: "ik heb nog altijd niets verkeerd gedaan, knuffelen en kussen zou ik heel erg vinden!" (gij hebt al 2 keer gepoept hypocriete slet!) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
joeng, die bjorn moet nu toch echt wel is met die liesbeth de wilde apendans gaan doen hoor. bianca: "ik heb nog altijd niets verkeerd gedaan, knuffelen en kussen zou ik heel erg vinden!" (gij hebt al 2 keer gepoept hypocriete slet!) |
3x |
|
|
| Toni_D2 |
Spoiler
Die moeder van Bianca is nog overgevlogen naar Thailand omdat haar relatie met Bjorn op springen stond nadat ze bekende vreemd te zijn gegaan met ene Stefan. Uiteindelijk is ze nog met Bjorn op dreamdate gegaan om haar relatie te kunnen redden. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by domineesje
3x |
Ja, maar diene derde keer was ne flash-forward niet? Dus technisch gezien nog maar 2 keer :p (En die poep-beelden in het zwembad vond ik ook maar onduidelijk - eerst had ik zelfs ni door da ze blijkbaar gepoept hadden :D ).
Nuja, TI is het enige da ik volg, vanwege de grappigheid. Expeditie robinson, BB, en al diene andere brol zegt mij niks. |
|
|
| Tiger777 |
| géén, ik heb geen kabelaansluiting :haha: :rolleyes: |
|
|
| mellow_head |
Heeft die al twee keer geneukt ofwa? :D amai tis precies weer interessant.
Ik herinner mij de eerste editie van Temptation Island nog, met dat HOllands koppelke aan het laatste kampvuur, bespreking van de dreamdate. Da was zo een blondine, die zei zo heel droog tegen haar lief: 'Ja ik ben met (X) naar bed geweest', met de nadruk op 'ik heb met em gepoep'. Die gast zn gelaatsuitdrukking was goud waard:haha: |
|
|
| Devil_Dante |
Af en toe kijk ik es iets, zoals naar Big Bro, Temp. Island, ...
maar ik volg die programmas niet |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik kijk op dit moment enkel naar Expeditie Robinson en Temptation Island. Vooral Temptation Island is gewoonweg hilarisch :D. Expeditie Robinson vind ik ook nog wel goed, maar ze zijn het nu wel echt aan het uitmelken op Ka2. De vorige editie is pas gedaan en ze komen dan maar af met een 'strijd der titanen'. Khad zo'n strijd ooit wel verwacht, maar nu toch nog niet, der zitten echt maar enkele kandidaten tussen die die titel ook waard zijn. Een programma zoals Expeditie moet trouwens maar éénmaal per jaar worden uitgezonden, met dat twee keer te gaan uitzenden op een jaar zal het hen uiteindelijk enkel kijkcijfers kosten (zie BB, hebben ze ook owv dalende kijkcijfers een tijdje stopgezet).
Verder lijkt Peking Express mij een programma dat ik wel interessant zou kunnen vinden. BB heb ik wel vroeger wel eens gezien maar tegenwoordig kijk ik daar dus nie meer naar. Van Paradise Hotel heb ik ook wel eens een aflevering gezien maar kvond dat maar een vrij saai programma ... en al die liedjeswedstrijden zoals Idool vind ik echt zever, het enige wat daar (vooral) uit voorkomt zijn een boel zangers en zangeressen zoals ge der tien in een dozijn hebt en die iedereen na een jaar toch is vergeten (khoop vooral dat ze die Katrien vlug afvoeren, van iemand gesproken die 'zagend' zingt). |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Khad zo'n strijd ooit wel verwacht, maar nu toch nog niet, der zitten echt maar enkele kandidaten tussen die die titel ook waard zijn. |
Als ze enkel mense erin zette als de Frank of Richard gebeurd er nix, er moet altijd een certain ammount van marginalen inzitten zoals Douwe (die is pas hilarisch :p ) of die Bjorn (shame da ze die al hebbe weggestemd)
En wat zouden de kijkcijfers dalen zonder een paar strakke bikinies :D |
|
|
|
|