return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Reality TV (pg. 4)
View this Thread in Original format
RadiantB
quote:
Originally posted by Sh!fty
Als ze enkel mense erin zette als de Frank of Richard gebeurd er nix, er moet altijd een certain ammount van marginalen inzitten zoals Douwe (die is pas hilarisch :p ) of die Bjorn (shame da ze die al hebbe weggestemd)
En wat zouden de kijkcijfers dalen zonder een paar strakke bikinies :D


:eyespop: Lydia yo
Die heeft al veel kijkgenot opgeleverd, zeker dankzij haar tactiek om niet weggestemd te worden.
Wel zalig hoe Illona er over bezig was: "ik ga mijn doos hier niet aan de mannen tonen" of iets dergelijks. ^^
Schitterd programma imo. (en idd spijtig dat Bjorn zijn grote mond niet kon houden de eerste dagen)
mellow_head
Lydia is wel een hete ze, ma ze heef idd 'een kop om op te kakke' :stongue:
Devilex
Gisteren vond ik die Andries wel grappig op zijn date met Karen.
En Bianca daar denkt iedereen het zijne wel al af.

Peking Express volg ik nu 2e jaar, en ik vind dit toch een van de enigste reality soaps met een defig niveau.
TOR
[insert vomit emoticon]
domineesje
offtopic

maar whuke heeft hier 4 stemmen kunnen doen in 1 vote
gaat dat hier?
Xilver
quote:
Originally posted by domineesje
offtopic

maar whuke heeft hier 4 stemmen kunnen doen in 1 vote
gaat dat hier?


you fail at the internet

checkboxes != radiobuttons
domineesje
quote:
Originally posted by Xilver
you fail at the internet

checkboxes != radiobuttons


wat wil je nu weer zeggen?
gij weet alles zeker?
Bertn
quote:
Originally posted by Xilver
you fail at the internet

checkboxes != radiobuttons



en nu int nederlands?:p


checkboxes kunde volgens dit script toch maar 1 keer aanklikken? onder 1 login natuurlijk...
Bl@ckOut
checkboxen kunt ge er meerdere aanduiden, radiobuttons slechts een
domineesje
merci voor de uitleg Bl@ckout!!!!

btw, kan het niet negeren ze :(, maar zeggen dat ik "fail" hahahahahaha :whip:

je bent nooit te oud om bij te leren éh, Xilver :o




edit: leve

Toni_D2
Die "het leven zoals het is... (vakantie, ziekenhuis?)" op één, volg ik wel als het toevallig op staat. "De zonnekinderen" was ook wel lachen, niet uitlachen natuurlijk.
mellow_head
quote:
Originally posted by domineesje
wat wil je nu weer zeggen?
gij weet alles zeker?



Xilver gaat er vanuit dat de mensen zo slim zijn als hijzelf ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement