|
Reality TV (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| ^Ik dacht eerst dat dat een soort speciale strijkplank was of zo |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik ben reality tv kots, kotst beu! Het is nog niet genoeg dat zender ons overdonderen met hopen reklame, nee we moeten ook nog een slikken dat ze ons goedkoppe programmas door onze strot sturen. Diepte punt was voor mij bereikt bij de series die zich focuste op bekende vlamingen, alsof we die nog niet genoeg zien. |
|
|
| CygnusX |
| "Ik begin nu wel echt boos te worden he" en ondertussen bliksemt het op de achtergrond, heerlijk :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| , video vergeten te programmeren, Zehra's going to kill me :o |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by CygnusX
"Ik begin nu wel echt boos te worden he" en ondertussen bliksemt het op de achtergrond, heerlijk :D |
vond ik ook een zalig effect
maar voor de rest vond ik het toch maar saai temptation aflevering ze (voorspelbaar) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
reklame |
:D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik ben reality tv kots, kotst beu! Het is nog niet genoeg dat zender ons overdonderen met hopen reklame, nee we moeten ook nog een slikken dat ze ons goedkoppe programmas door onze strot sturen. Diepte punt was voor mij bereikt bij de series die zich focuste op bekende vlamingen, alsof we die nog niet genoeg zien. |
niet kijken = opgelost =)
maar het is idd om te schreeuwen de afgelopen jaren |
|
|
| Eagle` |
| heeft er iemand de rechtvaardige rechters gezien, die liesbeth (vraag me ni of het da blond huppeltrutje was of die ander)zat daar schijnt en ze vroeg aan de rechters wat ze van TI vonden, schijtn compleet afgemaakt, morgen heruitzending, zeker kijken :p |
|
|
| pooley |
Kheb TI & Topmanager gemist (damn you WoW).
Iemand die ff kan samenvatten?
my eternal gratitude |
|
|
| diddi |
Topmanager:
Deze opdracht gaat over kunstenaars kiezen en verkopen.
Aan het museum voor schone kunsten in Antwerpen zegt Claude dat hij teamleider zal zijn van team Hera (met Carolien en Koen), en Claudia leidt Impact. Om het evenwicht in aantal te herstellen stuurt Claude Frederik weg naar team Impact. Tot grote verbazing van deze.
Heyvaerts handlanger Luc Philippi wordt vervanger door collega Bart.
De teams hebben de keuze uit 6 kunstenaars en 2 galerijen. Ze moeten voor zoveel mogelijk euro kunst verkopen.
Kunstenares Eva Corluy roept gemengde gevoelens op. Team Impact moet er niet van weten. Bij Hera hebben ze oren naar het feit dat een kunstwerk zo goed als verkocht is voor 3000 EUR. Als die koper dat nu eens op de avond van de vernissage definitief wil aankopen...
Team Hera kiest voor Jesse Vermeeren.
Probleempje op de avond van de vernissage zelf met Eva Corluy: ze wil bepaalde werken echt niet verkopen. Te zeer aan gehecht. En de deal van 3.000 EUR? Die gaat ook al niet door. Resultaat : nul euro verkoop!
Impact kiest voor moderne kunst die niet al te duur is. Het risico is dat ze dus veel moeten verkopen. Dat lukt aardig. De avond brengt 4.771,25 EUR op.
In de directiekamer levert dat het winnende team een luxeverblijf in Praag op.
Koen, Claude en Carolien moeten zich verantwoorden voor het abominabele resultaat.
Heyvaert: "Jullie hadden geen affiniteit met de kunst. Enkel die mogelijke deal heeft jullie keuze bepaald. Hoe naïef!"
Als Koen mocht kiezen zou hij projectleider Claude ontslaan. Ook Carolien zou dat doen. Calude mag één iemand vrijstellen: hij laat Koen gaan.
En Heyvaert stuurt Carolien naar huis: "Ik ben bezorgd om je integriteit." Claude's prestatie vindt Heyvaert ook beneden alle peil.
Carolien: "Pijnlijk, ik vind integriteit net heel belangrijk. Ik heb 7 van de 11 opdrachten mee gewonnen! Als Heyvaert naar de uitzendingen kijkt, zal hij zien dat hij zich misschien vergist heeft."
TI
link
Was gisteren wel weer lachen zenne.
Eén van de mannen over Bianca: "Bianca wou op dag 1 geen hand vast houden, maar na de 4e dag lag ze te poepen"
Bjorn: "Die ligt daar gewoon te fokken"
Bianca: quote uit kabouter plop (x10) "Ik wordt daar zo moe van hè"
en dan het verhaal over het tandpasta-tube-dopje... :haha: |
|
|
| Sh!fty |
door die reclame van VT4 en al da gezever rond TI hier heb ik gistere eens gekeken.
....
That's one mistake I won't make twice, 't was eel den tijd blabla waar ik zo nerveus als iets van werd. Dien Bjorn kan zich heel goed inhouden . Ik had serieus uitgevlogen tege da half gebakken kieken van een Bianca. :o
Neenee, prostitution island is nix vo mij :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by pooley
(damn you WoW).
|
ik dacht dat games niets meer voor u was fred =p |
|
|
|
|