|
Reality TV (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
yea heb ik gezien bij WLF.
Dus bij deze.
voze marginale vatsige, achterlijke, no-brains stoephoer |
|
|
| Bertn |
| maar daarbij nog geen reden om haar ventje te bedriegen he:D |
|
|
| pooley |
jawel want hij zou verlieft zijn op die andere !!! :-)
das haar reden dus, achterlijk...
ofwel geplanned |
|
|
| diddi |
Hij had haar op haar poepje geklopt en gezegd "Lekker kontje" :)
MAAAAAAAAAAR
"Zolang het bij knuffelen blijft, is er niets gebeurd hè" ;) :haha:
EDIT: als bianca in het echte leven als Alana door het leven gaat en als escorte/hoer, zou diene pee da da ni weten? Ik zie het al voor mij: maandag om 8 uur: "Schatteke, ik ga naar mijn werk hè!" |
|
|
| Tiger777 |
Is da ooit ne man geweest :conf: |
|
|
| mellow_head |
BOOM HEADSHOT! |
|
|
| emma |
ik heb gehoord dat bjorn op dreamdate zou gaan met..... BIANCA !!!
Dat zou echt wel stom zijn van hem als hij dat gaat doen.
Moest ik in zijn plaats zijn dan zou ik die Bianca al lang de deur gewezen hebben, zo'n vuil/dom slettebakske ! |
|
|
| Bertn |
| yup, haar mama komt op het einde zeggen dat ze moet stoppen met scheefpoepen, en daarna gaan bjorn en bianca op dreamdate:) |
|
|
| Jasperovitsj |
En die Liesbeth gaat dan blijkbaar vozen met Tim De Pril...
Eind goed, al goed zeker? :nervous: |
|
|
| Nabistai |
| *bwerk* zo lelijk |
|
|
| pooley |
[IMG]http://www.cbwheels.com/images/SPOILER-DUALDECK&DUALWING(1).gif[/IMG]
STOP IT ALREADY

 |
|
|
|
|