return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Reality TV (pg. 5)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by mellow_head
Xilver gaat er vanuit dat de mensen zo slim zijn als hijzelf ;)



is dat heel slim :conf:
mellow_head
Da klinkt nogal retorisch :haha:
Xilver
Godverdomme mens pak toch alles zo persoonlijk eens ni op.
Den Backer
Geen/Ik ****** op reality tv!

zegt me nieveel... zo af & toe eens een stuksken als ik aant zappen ben... maar echt zitten volgen t e m niet nee... :)
Synthesia
Temptation Island en Paradise Hotel voor zowat dezelfde redenen als die van Jasper, keer 5 mins kijken tijdens het zappen, voor de rest niks van de bovenvermelde series. T'is voor het grootste deel allemaal opgezet spel en voorgeschotelden brol dat ze uitkramen dus ja :)

De Topmanager vind ik wel 1 van de betere reality tv-shows.
domineesje
quote:
Originally posted by Xilver
Godverdomme mens pak toch alles zo persoonlijk eens ni op.


je zou het gvd niet persoonlijk mogen opnemen, het is wel telkens bij dezelfde dat je het doet :mad:
mellow_head
:(
domineesje
dat heet ik niet meer "teasen" sorry
diddi
quote:
Originally posted by Synthesia
Temptation Island en Paradise Hotel voor zowat dezelfde redenen als die van Jasper, keer 5 mins kijken tijdens het zappen, voor de rest niks van de bovenvermelde series. T'is voor het grootste deel allemaal opgezet spel en voorgeschotelden brol dat ze uitkramen dus ja :)

De Topmanager vind ik wel 1 van de betere reality tv-shows.


Die topmanager vind ik niet echt goed ... dienen bureau: zo grijs en donker... Diene baas denkt ook datem kweetni wa is. Zou onder zone baas ni kunnen werken vrees ik. Raar vind ik dat er mensen aan mee doen en echt geloven dat dat hun droomjob zal worden. Ze lijken mij wat naief. Heb trouwens ergens gehoord dat dat bedrijf in slechte cijfers zit.
Bertn
quote:
Originally posted by domineesje
dat heet ik niet meer "teasen" sorry


noemt:p

domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
noemt:p


ja meester :D
Nabistai
quote:
Originally posted by diddi
Die topmanager vind ik niet echt goed ... dienen bureau: zo grijs en donker... Diene baas denkt ook datem kweetni wa is. Zou onder zone baas ni kunnen werken vrees ik. Raar vind ik dat er mensen aan mee doen en echt geloven dat dat hun droomjob zal worden. Ze lijken mij wat naief. Heb trouwens ergens gehoord dat dat bedrijf in slechte cijfers zit.


lol, dat bedrijf maakt al 4 of 5 jaar na elkaar verlies. Verschrikkelijke klucht dat programma :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement