|
Reality TV (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Xilver gaat er vanuit dat de mensen zo slim zijn als hijzelf ;) |
is dat heel slim :conf: |
|
|
| mellow_head |
| Da klinkt nogal retorisch :haha: |
|
|
| Xilver |
| Godverdomme mens pak toch alles zo persoonlijk eens ni op. |
|
|
| Den Backer |
Geen/Ik ****** op reality tv!
zegt me nieveel... zo af & toe eens een stuksken als ik aant zappen ben... maar echt zitten volgen t e m niet nee... :) |
|
|
| Synthesia |
Temptation Island en Paradise Hotel voor zowat dezelfde redenen als die van Jasper, keer 5 mins kijken tijdens het zappen, voor de rest niks van de bovenvermelde series. T'is voor het grootste deel allemaal opgezet spel en voorgeschotelden brol dat ze uitkramen dus ja :)
De Topmanager vind ik wel 1 van de betere reality tv-shows. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Godverdomme mens pak toch alles zo persoonlijk eens ni op. |
je zou het gvd niet persoonlijk mogen opnemen, het is wel telkens bij dezelfde dat je het doet :mad: |
|
|
| domineesje |
| dat heet ik niet meer "teasen" sorry |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Temptation Island en Paradise Hotel voor zowat dezelfde redenen als die van Jasper, keer 5 mins kijken tijdens het zappen, voor de rest niks van de bovenvermelde series. T'is voor het grootste deel allemaal opgezet spel en voorgeschotelden brol dat ze uitkramen dus ja :)
De Topmanager vind ik wel 1 van de betere reality tv-shows. |
Die topmanager vind ik niet echt goed ... dienen bureau: zo grijs en donker... Diene baas denkt ook datem kweetni wa is. Zou onder zone baas ni kunnen werken vrees ik. Raar vind ik dat er mensen aan mee doen en echt geloven dat dat hun droomjob zal worden. Ze lijken mij wat naief. Heb trouwens ergens gehoord dat dat bedrijf in slechte cijfers zit. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by domineesje
dat heet ik niet meer "teasen" sorry |
noemt:p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
noemt:p |
ja meester :D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by diddi
Die topmanager vind ik niet echt goed ... dienen bureau: zo grijs en donker... Diene baas denkt ook datem kweetni wa is. Zou onder zone baas ni kunnen werken vrees ik. Raar vind ik dat er mensen aan mee doen en echt geloven dat dat hun droomjob zal worden. Ze lijken mij wat naief. Heb trouwens ergens gehoord dat dat bedrijf in slechte cijfers zit. |
lol, dat bedrijf maakt al 4 of 5 jaar na elkaar verlies. Verschrikkelijke klucht dat programma :stongue: |
|
|
|
|