|
Reality TV (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| RadiantB |
Tis trouwens een ripoff van The Apprentice, met the almighty god Donald Trump
"you're fired !" :whip: |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by diddi
Die topmanager vind ik niet echt goed ... dienen bureau: zo grijs en donker... Diene baas denkt ook datem kweetni wa is. Zou onder zone baas ni kunnen werken vrees ik. Raar vind ik dat er mensen aan mee doen en echt geloven dat dat hun droomjob zal worden. Ze lijken mij wat naief. Heb trouwens ergens gehoord dat dat bedrijf in slechte cijfers zit. |
Vooral het jaarsalaris is van te dromen. En ja op dat niveau, kom je van die harde eikels tegen. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by domineesje
dat heet ik niet meer "teasen" sorry |
ni wenen eh.
ik ben sarcastisch tegen iedereen, ma bon... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Vooral het jaarsalaris is van te dromen. En ja op dat niveau, kom je van die harde eikels tegen. |
Da's nodig op dat niveau volgens mij, hard zijn. Als ge het niet van nature zijt, moet ge dat wel worden, om u te beschermen, want de meesten gaan over lijken voor macht. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Xilver
ni wenen eh.
ik ben sarcastisch tegen iedereen, ma bon... |
FPS Tom strikes! PURE PWNAGE! BOOM HEADSHOT!:eyespop: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by domineesje
dat heet ik niet meer "teasen" sorry |
is dit ni een beke overdreven?:conf:
tegen mij zeggen ze da elken dag ongeveer, da ik fail op vlak van internet:p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
is dit ni een beke overdreven?:conf:
tegen mij zeggen ze da elken dag ongeveer, da ik fail op vlak van internet:p |
:haha: :haha: |
|
|
| Bertn |
tegen mij nooit. zegt genoeg he.
:p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Bertn
tegen mij nooit. zegt genoeg he.
:p |
Ze hebbe gewoon schrik van uw avatar. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by christina
is dit ni een beke overdreven?:conf:
tegen mij zeggen ze da elken dag ongeveer, da ik fail op vlak van internet:p |
Pff sommige mensen snappen het concept achter het woord 'sarcasme' niet, en voelen zich dan persoonlijk aangevallen. |
|
|
| mellow_head |
| Ge hebt 'sarcasme' en ge hebt 'uitlachen' he :p Ik zie uw gelaatsuitdrukking ni of de manier waarop get zegt ;) daar kunde ook vanal uit afleiden he. |
|
|
| Nyah |
Ik kijk ook TI, is wel lachen. En ergens vind ik dit programma ook wel zoooo dom. Die vrijgezellen die er zitten hebben als doel u te verleiden, dan weet je toch wel dat ze 2 weken hun uiterste best gaan doen om u voor zich te winnen. Als ik dan zo iemand hoor zeggen "oh, en hij/zij is zo lief en gevoelig en blablabla...", komaan ergens moet je toch weten dat die vrijgezellen natuurlijk heel lief en gevoelig en de droompartner gaan spelen, gewoon omdat dat bij het spel hoort... En ja, ze zitten daar precies constant te zuipen, dus dat zal dan wel dat ge er 'losser' van wordt :tongue2. Anyway, ik zou toch nooit aan zo'n programma willen meedoen :p.
De topmanager kijk ik ook af en toe, gewoon omdat ik het interesting vind en soms wel situaties herken. Zo van die mensen die denken dat ze super intelligent zijn... en dan toch niet kunnen slagen in de opdracht en dan nooit kunnen toegeven dat ze misschien fout waren. En ah ja, sorry maar als je topmanager wil worden van een internationaal bedrijf, dan moet je toch een beetje deftig Engels kennen, presentatie is heel belangrijk.
Robinson kijk ik ook als ik aant zappen ben en er toevallig op stuit. Ergens heb ik wel sympathie voor Douwe. Die kerel kan precies ook nooit iets goed doen.
BB daar kijk ik ni naar, dat vind ik zo :rolleyes:, de eerste edite van BB heb ik wel gezien, maar daarna vond ik het afgezaagd. |
|
|
|
|