|
[02/05]Jonas Steur @ Rumba, Leuven.
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
Omdat bleek dat er toch enkele Beta's waren die naar dit feestje zouden komen open ik even een nieuwe thread:D
Dus: wie zal er die avond allemaal aanwezig zijn? (voor de mensen die nog niet van dit event gehoord hebben: www.affexion.be !)
Roll call:
Bertn:o |
|
|
| christina |
Bertn
Bomar
christina :toocool: |
|
|
| Roeler |
| Om oelaat begint JS ? |
|
|
| Bertn |
| Vishnu stond daarjuist flyerkes uit te delen in het station zie:) |
|
|
| christina |
seg ma tgaat daar precies toch goe vol zitten...
allé ik ken al redelijk wa volk da gaat komen:)
en de rumba is ni toch zo groot |
|
|
| Bertn |
| ik ken daar niemand:D en de rumba is idd niet zo groot neen... maar het vorige trancefeesje dat ik meemaakte in leuven (nu al 2 jaar terug) was in de Blauwe Kater en zelfs dat kot raakte toen maar half gevuld:) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik ken daar niemand:D en de rumba is idd niet zo groot neen... maar het vorige trancefeesje dat ik meemaakte in leuven (nu al 2 jaar terug) was in de Blauwe Kater en zelfs dat kot raakte toen maar half gevuld:) |
mjah we zien wel, de muziek zal in ieder geval wel goe zijn:p
kheb er wel zin in moet ik zeggen:D |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Bertn
Vishnu stond daarjuist flyerkes uit te delen in het station zie:) |
:D
We kunnen alleen maar hopen dat het kot goed vol komt te zitten, we hebben toch redelijk wat reclame gemaakt.. Op dat feesje 2 jaar geleden in Blauwe Kater was ik ook; één verschil met dit is alvast dat er nu een zekere Jonas Steur draait ;)
kWas aangenaam verrast toen ik deze topic hier zag, merci voor em aan te maken, en aan zij die nog mochten twijfelen: gewoon afkomen en pakt ineens veel ander volk mee :)
Roll call:
Bertn
Bomar
christina
Vishnu
andere beta's die bij mijn weten komen: Estuera ;), DJ Mike Foston, Bunz, en ik vermoed ook Roeler, audiasis en jeronimo_jd (?) |
|
|
| Bunz |
Roll call:
Bertn
Bomar
christina
Vishnu
Bunz
en ik heb er zin in ! :toocool: |
|
|
| christina |
| kwam dries ook ni? |
|
|
|
|