return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
[02/05]Jonas Steur @ Rumba, Leuven.
View this Thread in Original format
Bertn
Omdat bleek dat er toch enkele Beta's waren die naar dit feestje zouden komen open ik even een nieuwe thread:D

Dus: wie zal er die avond allemaal aanwezig zijn? (voor de mensen die nog niet van dit event gehoord hebben: www.affexion.be !)

Roll call:

Bertn:o
Bomar
Bertn
Bomar
christina
Bertn
Bomar
christina :toocool:
Roeler
Om oelaat begint JS ?
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by Roeler
Om oelaat begint JS ?


Om 1 uur

zie: http://www.tranceaddict.com/forums/...&pagenumber=107

Ik kan der spijtig genoeg nie bij zijn :(
Bertn
Vishnu stond daarjuist flyerkes uit te delen in het station zie:)
christina
seg ma tgaat daar precies toch goe vol zitten...
allé ik ken al redelijk wa volk da gaat komen:)
en de rumba is ni toch zo groot
Bertn
ik ken daar niemand:D en de rumba is idd niet zo groot neen... maar het vorige trancefeesje dat ik meemaakte in leuven (nu al 2 jaar terug) was in de Blauwe Kater en zelfs dat kot raakte toen maar half gevuld:)
christina
quote:
Originally posted by Bertn
ik ken daar niemand:D en de rumba is idd niet zo groot neen... maar het vorige trancefeesje dat ik meemaakte in leuven (nu al 2 jaar terug) was in de Blauwe Kater en zelfs dat kot raakte toen maar half gevuld:)


mjah we zien wel, de muziek zal in ieder geval wel goe zijn:p
kheb er wel zin in moet ik zeggen:D
Vishnu
quote:
Originally posted by Bertn
Vishnu stond daarjuist flyerkes uit te delen in het station zie:)

:D

We kunnen alleen maar hopen dat het kot goed vol komt te zitten, we hebben toch redelijk wat reclame gemaakt.. Op dat feesje 2 jaar geleden in Blauwe Kater was ik ook; één verschil met dit is alvast dat er nu een zekere Jonas Steur draait ;)

kWas aangenaam verrast toen ik deze topic hier zag, merci voor em aan te maken, en aan zij die nog mochten twijfelen: gewoon afkomen en pakt ineens veel ander volk mee :)

Roll call:

Bertn
Bomar
christina
Vishnu

andere beta's die bij mijn weten komen: Estuera ;), DJ Mike Foston, Bunz, en ik vermoed ook Roeler, audiasis en jeronimo_jd (?)

Bunz
Roll call:

Bertn
Bomar
christina
Vishnu
Bunz

en ik heb er zin in ! :toocool:
christina
kwam dries ook ni?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement