|
De Gaming Thread (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Als ge ne echte gamer zijt moet ge u gewoon ne console aanschaffen. PC gamen is ook mogelijk maar een console is echt voor gamen gemaakt he dus dat is altijd beter :) |
wat is dat nu voor belachelijke redenering. de "echte gamers" - die voor geld en zo spelen - spelen bij mijn weten allemaal FPS met een PC. FPS op console zuigt hard, net zoals RTS. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
FPS op console zuigt hard, net zoals RTS. |
Nee, das eigenlijk even goed ze ;)
Kgeef je wel gelijk dat de geldverdieners met PC spelen; maar als ge echt het plezier van gamen wilt hebben schaf je je een console aan, is veel meer uit te halen + als je de nieuwe technologie bekijkt van de Wii is console FTW :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
FPS op console zuigt hard, net zoals RTS. |
Dat is waar, hoewel ik CnC heb leren kennen via mijn playstation en ik vond dat geweldig. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nee, das eigenlijk even goed ze ;)
Kgeef je wel gelijk dat de geldverdieners met PC spelen; maar als ge echt het plezier van gamen wilt hebben schaf je je een console aan, is veel meer uit te halen + als je de nieuwe technologie bekijkt van de Wii is console FTW :) |
meh, dunno, die nintendo is véél te duur geprijsd. dat is gewoon een gamecube met wat kleine grafische verbeteringen + zo'n speciaal bedieningssysteem dat nog làng niet op punt staat (impressies gelezen van op TGS en E3 van Red Steel?) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
meh, dunno, die nintendo is véél te duur geprijsd. dat is gewoon een gamecube met wat kleine grafische verbeteringen + zo'n speciaal bedieningssysteem dat nog làng niet op punt staat (impressies gelezen van op TGS en E3 van Red Steel?) |
Staat idd nog niet op punt; maar er zijn ook gewoon weer standaard controllers bij... Prijs is wel 50 euro te duur ja.
Maar de X-Box 360 z'n harde schijf crashed soms wel; en de PS3 zal nog met véél meer kinderziektes zitten dan gelijk welke console, en dat voor 800 euro :D
Qua gameplay blijf ik console > pc verkiezen :) |
|
|
| Bertn |
| de ps3 kost maar 600 euro bij mijn weten:) spijtig dat hij - op moment van release - alweer zal moeten achterop hinken in vgl met pc's, want geen enkele console zal directx10 ondersteunen. grafische pareltjes zoals CrySis zullen dus enkel op pc in hun volle pracht knn weergegeven worden:) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
wat is dat nu voor belachelijke redenering. de "echte gamers" - die voor geld en zo spelen - spelen bij mijn weten allemaal FPS met een PC. FPS op console zuigt hard, net zoals RTS. |
Even belachelijk als te stellen dat PC beter is dan console omdat de "echte gamers" die voor geld FPS games spelen ne PC gebruiken... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Even belachelijk als te stellen dat PC beter is dan console omdat de "echte gamers" die voor geld FPS games spelen ne PC gebruiken... |
heb ik ergens gezegd dat PC beter is dan consoles dan? |
|
|
| Phortastic |
| En het feit blijft gewoon da als ge u ne goeie console koopt zijde voor zeker een paar jaar gesettled terwijl ge uwe pc constant moe upgraden. Ne gfx kaart is op één tot 2 jaar al geweldig ouderwets eigenlijk, en als je dan het onderste uit de kan wilt halen moet je eigenlijk al upgraden. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
heb ik ergens gezegd dat PC beter is dan consoles dan? |
Neen, maar dat maak ik wel op uit u laatste paar posts ;) |
|
|
| Bertn |
Dan heb jij een verkeerde conclusie uit mijn posts getrokken.;) Ik vind dat elk medium zijn eigen kwaliteiten heeft. Ik heb zowel een goeie pc als een PS2 staan. PS2 vind ik ideaal voor als je tegen vrienden wil spelen (spellekes zoals FIFA/PES, Racen, Tekken, enz...). PC vind ik dan weer super als je echt mooiere graphics wil (het prijskaartje is dan weer een nadeel natuurlijk), voor RTS, voor FPS, enz...
Akkoord, bij de release van consoles hebben de consoles meestal een kleine voorsprong wat grafische rekenkracht betreft, maar nu bv zien playstation 2 spellekes er echt rampzalig lelijk uit, zeker op een HDTV. En ge betaalt nog altijd 50 euro of soms zelfs meer voor een nieuw spel:)
elk medium heeft zijn eigen voor- en nadelen he:) het één béter en voor "ehcte gamers" noemen vond ik dan ook bull:) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En het feit blijft gewoon da als ge u ne goeie console koopt zijde voor zeker een paar jaar gesettled terwijl ge uwe pc constant moe upgraden. Ne gfx kaart is op één tot 2 jaar al geweldig ouderwets eigenlijk, en als je dan het onderste uit de kan wilt halen moet je eigenlijk al upgraden. |
of ge nu u grafische kaart om de 2/3 jaar moet upgraden of u console die ze om 2/3 jaar aanpassen , blijft bij mijn weten ook kosten maken |
|
|
|
|