|
De Gaming Thread (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
kben vroeger wel ne hevige gamer geweest maar da's ondertussen enorm geminderd. Vroeger was dat vooral Nintendo (den eerste, kweet nie meer hoe em heet :p ) en gameboy. Toen we dan thuis nen pc hadden ben ik daar dan op beginnen gamen. Dat was dan oa Championship Manager (is idd ENORM verslavend), warcraft, Fifa, Unreal, c&c, ... echt teveel om op te noemen
recentelijk ben ik er na jaren eindelijk eens toegekomen om starcraft uit te spelen. De maanden daarvoor speelde ik dan ook vrij vaak nog Pro Evolution Soccer, maar nu ben ik der weer mee gestopt voor een tijdje en game ik zelfs niet meer (buiten free cell en spider solitaire :p )
mss dat ik binnekort terug begin met ne voetbalmanager, mijn broer is bezig zelf ene online te maken ... dus kan wel ns zijn dat ik mj daar ga mee bezig houden :) |
|
|
| Phortastic |
^^ PES > fifa ;)
PES 5 ben ik nu aant spelen, ma moet nog pak oefenen, krijg geen goalen gemaakt :D
wel veel realistischer dan fifa hehe |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
^^ PES > fifa ;)
PES 5 ben ik nu aant spelen, ma moet nog pak oefenen, krijg geen goalen gemaakt :D
wel veel realistischer dan fifa hehe |
daar ben ik het dus volledig mee eens :). Kben dan ook definitief naar PES overgestapt (ook PES 5). Is nu wel al een tijdje geleden dat ik het nog gespeeld heb |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
daar ben ik het dus volledig mee eens :). Kben dan ook definitief naar PES overgestapt (ook PES 5). Is nu wel al een tijdje geleden dat ik het nog gespeeld heb |
Same here: PES3 op een lan 'gevonden' en sindsdien geen FIFA meer aangeraakt. :P
De laatste PES is iig een stuk moeilijker en soms iets te realistisch, maar als je 5 seizoenen met Barcelona speelt, merk je daar niks meer van. (stats stijgen tamelijk snel en de meeste spelers zijn nog jong)
Zeker Rooney kopen, die wordt uiteindelijk beter dan Ronaldinho en Eto'o samen. ^^ (Adriano pwns uiteraard ook) |
|
|
| Nyah |
Eindelijk level 60 met m'n rogue in World of Warcraft |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Same here: PES3 op een lan 'gevonden' en sindsdien geen FIFA meer aangeraakt. :P
De laatste PES is iig een stuk moeilijker en soms iets te realistisch, maar als je 5 seizoenen met Barcelona speelt, merk je daar niks meer van. (stats stijgen tamelijk snel en de meeste spelers zijn nog jong)
Zeker Rooney kopen, die wordt uiteindelijk beter dan Ronaldinho en Eto'o samen. ^^ (Adriano pwns uiteraard ook) |
PES is idd zalig spel, speel het vaak :)
via ne demo pes4 eens tegegekome, en kwas meteen verkocht :D
same here, ook geen fifa meer aangeraakt sindsdien :) PES is echt zoveel realistischer :)
kben nu Master League aant doen met Feyenoord :P
kheb nu in de spits: Adriano, Montella, Kalou (Dembele op de bank :p)
middenveld: Sneijder, Dunn, Blondel
verdediging: de standaard Feyenoord verdediging + Van Buyten :D
doel: Toldo
sterk teampje:p |
|
|
| mellow_head |
| Dark Messiah Might & Magic demo gespeeld :) ziet er leuk uit. CSS source code :rolleyes: :D |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
PES is idd zalig spel, speel het vaak :)
via ne demo pes4 eens tegegekome, en kwas meteen verkocht :D
same here, ook geen fifa meer aangeraakt sindsdien :) PES is echt zoveel realistischer :)
kben nu Master League aant doen met Feyenoord :P
kheb nu in de spits: Adriano, Montella, Kalou (Dembele op de bank :p)
middenveld: Sneijder, Dunn, Blondel
verdediging: de standaard Feyenoord verdediging + Van Buyten :D
doel: Toldo
sterk teampje:p |
beetje aangepast:
------------------Toldo--------------------------
---Touré-----Terry-----Van Buyten----Boulahrouz--
-------------------Dunn--------------------------
--------Blondel--------------Sneijder------------
-------------------Kuyt--------------------------
--------Montella-------------Adriano-------------
en op de bank nog o.a.: Kalou, Dembélé, Hofs,... |
|
|
| Config |
| gisternnacht om half 4 nog effe Call Of Duty terug geinstalleerd.. zit hele week thuis + smallband, dus zal ik me maar effe trug moeten bezighouden met games :) |
|
|
| Push2005 |
| Nog 2 maand en de nieuwe Nintendo komt uit :eyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nog 2 maand en de nieuwe Nintendo komt uit :eyes: |
Na Sony hun dure stunt die nu nog eens lijkt te falen begin ik serieus na te denken of ik ni op Nintendo zou overstappen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Na Sony hun dure stunt die nu nog eens lijkt te falen begin ik serieus na te denken of ik ni op Nintendo zou overstappen. |
weeral eens uitgesteld :( |
|
|
|
|