|
De Gaming Thread (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| nog iets: een console gaat alleen maar 5 jaar mee als hij succesvol is. helaas, als we de geschiedenis even ter hand nemen, is dat niet altijd het geval geweest. mensen die op het einde van de jaren 90 een sega kochten, of mensen die een xbox gekocht hebben, moeten nu zien dat hun console niet lang heeft meegegaan... |
|
|
| domineesje |
| slecht voor hun economie he bert ;) |
|
|
| Phortastic |
Allemaal correct natuurlijk, feit blijft ook dat de tendens tegenwoordig is dat alles zowiezo op console uitkomt en eventueel ook op PC. Vroeger was dit eerder totaal andersom.
Als je als echte gamer enkel een PC hebt mis je tegenwoordig een pak game titels. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by domineesje
of ge nu u grafische kaart om de 2/3 jaar moet upgraden of u console die ze om 2/3 jaar aanpassen , blijft bij mijn weten ook kosten maken |
als echte gamer kom je met "1 keer om de 2-3 jaar je gfx vernieuwen" echt niet toe hoor ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
als echte gamer kom je met "1 keer om de 2-3 jaar je gfx vernieuwen" echt niet toe hoor ;) |
doet er niet toe, het gaat om principe, altijd kosten maken ... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
als echte gamer kom je met "1 keer om de 2-3 jaar je gfx vernieuwen" echt niet toe hoor ;) |
Idd, met dat verschil dat een GFX dikwijls even duur is dan de huidige consoles... En dan komt er nog eens slijt op uw pc ook enzo...
Uw budget zal meer lijden onder PC-gaming ;) |
|
|
| Phortastic |
^Thats my point idd, als daarom PC beter is dan console laat ik int midden.
IMO wel als je rekening houdt met je duurdere budget en dan nog eens bedenkt dat de tendens nu is dat veel titels niet eens op pc komen.
Keuze zou voor mij snel gemaakt zijn iig :) |
|
|
| Bertn |
goh, wat is een échte gamer natuurlijk:)
Ik speel vaak spelletjes, en voor mij is dat meer dan goed genoeg als ik maar om de 4 jaar mijn gfx kaart moet vervangen. ik speel de nieuwste spelletjes nog altijd zonder problemen op hoge resolutie, mijn pc is al meer dan een jaar oud. stel dat ik dat hier binnen een jaar moet terugschroeven wat details en resolutie betreft, zal ik dat niet erg vinden:) ben ik dan geen échte gamer?:p
trouwens, die nintendo, dat wordt toch kinderspeelgoed, niks voor échte gamers:p |
|
|
| Shadowkid |
Voor FPS en RTS ga ik toch voor de pc ze, niets is handiger dan een muis en keyboard voor zo'n games.
Maar alle andere games krijgen mijn voorkeur op console. Enkel spijtig dat consoles duur zijn als je de nieuwste wil, of toch al verouderd (tov pc) als ze betaalbaar zijn.
Anyway, kwa fun komt er niets in de buurt van multiplayer Mario Kart op Nintendo64. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Phortastic
^Thats my point idd, als daarom PC beter is dan console laat ik int midden.
IMO wel als je rekening houdt met je duurdere budget en dan nog eens bedenkt dat de tendens nu is dat veel titels niet eens op pc komen.
Keuze zou voor mij snel gemaakt zijn iig :) |
tegenwoordig is eht toch meer en meer de trend dat pc-games geport worden naar consoles. kijk maar naar COD2, of de andere 85% van de xbox360 games;)
wat ps2 of originele xbox betreft trek ik mij dat niet aan, die spellekes zien er tegenwoordig toch maar voos nimeer uit.
en ja, ik ben een graphicswhore:p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
goh, wat is een échte gamer natuurlijk:)
|

| quote: | Originally posted by Shadowkid
Anyway, kwa fun komt er niets in de buurt van multiplayer Mario Kart op Nintendo64. |
Amen! En mario Smash Bros. ook :D |
|
|
| Bertn |
OMG:D
heeft iemand nog da filmke van diene duitse kwal die counterstrike wil spelen?:p |
|
|
|
|