|
De Gaming Thread (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| nah, Call of Duty 2 & Quake IV all the way =) |
|
|
| Bertn |
COD 2 rules!
We spelen dat hier nu vaak op het netwerk, echt super spel:) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Iemand HOMM V al gespeeld ?
(heroes of might & magic dus ;) ) |
Is die goed? kheb genoten van den 1 den 3 en de 4
de 5 durf ik nie aankome, omdat zo'n tijdopslorpend verslavend spel is en de examens eraan komen :p |
|
|
| mellow_head |
| Ik speel al jaren Heroes Of Might & Magic, ma de 5de vindk toch wa tegenvallen, zeker qua battlefield. Tis meer strategisch gericht nu:sadgreen: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
COD 2 rules!
We spelen dat hier nu vaak op het netwerk, echt super spel:) |
jup alleen is het jammer dat al die cheaters de boel verkloten, en Punkbuster werkt ni goe :( |
|
|
| Bertn |
| ik speel dat enkel op de kotLAN, geen cheaters daar, en allemaal mensen die ik persoonlijk ken. veel leuker:p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik speel dat enkel op de kotLAN, geen cheaters daar, en allemaal mensen die ik persoonlijk ken. veel leuker:p |
jep das ook zo :) |
|
|
| mellow_head |
| Zijn hier mensen die Magic Workstation hebben? Wil graag es spele tege BETA's :) |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Zijn hier mensen die Magic Workstation hebben? Wil graag es spele tege BETA's :) |
Zijde ge ne nerd?
Gamen is gewoon tijdverlies. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Zijde ge ne nerd?
Gamen is gewoon tijdverlies. |
As gij da gamen noemt...:rolleyes: ik speel bekan nix op mn PC, as mn I'net ne tijd uitligt ofzo kank ff e LANneke thuis opbouwe :p ma voor de rest... |
|
|
| Synthesia |
Daarstraks een redelijk interessante reportage over geweld in gaming en hoe dat zich bij sommigen onbewust tot agressiever gedrag en desensitisering leidt alsook de desactivatie van bepaalde delen van de hersenen tijdens het game spelen.
http://www.canvas.be/canvas_master/programmas/overleven/c_overleven_060521_gamend/index.shtml |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Synthesia
en desensitisering leidt alsook de desactivatie van bepaalde delen van de hersenen tijdens het game spelen |
qué wa?  |
|
|
|
|